Beste BMW rijders (en de rest),
Wie kan mij vertellen hoe ik de resterende km in mijn beelscherm van mijn Zumo 660 krijg. Ik bedoel dan de resterende km naar mijn eindbestemming toe. Ik krijg wel de tijd&afstand tot de volgende afslag, maar niet de afstand tot mijn eindbestemming. Als dit enkel een simpele instelling betreft (welke ik nog niet heb gevonden), vergeef me dan mijn lompheid...
Alvast bedankt voor de genomen tijd en moeite voor jullie reactie.
Grtz. Armando
resterende afstand Zumo 660
Moderator: GVN
-
- Contacteer:
Re: resterende afstand Zumo 660
rechts onderaan op het scherm drukken,dan kan je kiezen voor aankomsttijd ,afstand tot aankomst,snelheid,koers,enz
Vooral de manual ook eens doornemen. Die zit niet alleen in die doos om de schokken op te vangen bij transport van de fabriek
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
WimLT schreef:Vooral de manual ook eens doornemen. Die zit niet alleen in die doos om de schokken op te vangen bij transport van de fabriek
Oh, daar dient die voor!
ik wist wel dat het een nuttige functie moest hebben,
anders zouden ze dat toch niet overal bijsteken he
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
WimLT schreef:Vooral de manual ook eens doornemen.
grtz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660