Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Te bereiken: Autobaan E19 A’pen-Breda afrit nr 4 St-Job. Boven aan de afrit rondpunt N117 – Kalmthout volgen. Na ±3,2 km aan de verkeerslichten en benzinestation naar links. Dan ± 500m is het aan uw linker zijde.
Dejuu John ge hebt geluk dat ik vrijdag met verlof vertrek want ik heb vrijdags altiid grote dorst ! ( Spijtig hadden na 40jaar nog wat kunne bij praten ) In ieder geval ne gelukige voor de 3 kussen moet ge dan maar wachten !hi hi
Ik zal met den brommer moeten komen, want ik heb just mijne Espace verkocht aan een stel ..... heu ..... Noord Afrikanen en die zijn er al direct mee weg gelukkig ook betaald . Garage had mij verwittigd voor aankomende zware kosten
Morgen ergens een jonger modelleken Espace gaan uitkiezen. Ben daar nu eenmaal wrééd content van
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
WimLT schreef:Ik zal met den brommer moeten komen, want ik heb just mijne Espace verkocht aan een stel ..... heu ..... Noord Afrikanen en die zijn er al direct mee weg gelukkig ook betaald . Garage had mij verwittigd voor aankomende zware kosten
Morgen ergens een jonger modelleken Espace gaan uitkiezen. Ben daar nu eenmaal wrééd content van
allee ge gaat ook dozen uitpakken
En ik wist niet dat die Amerikanen een Espace in hun gamma hadden
RUSOR schreef:allee ge gaat ook dozen uitpakken
En ik wist niet dat die Amerikanen een Espace in hun gamma hadden
Nee hoor ! Zone gelukzak ben ik niet 2dehandse wagens komen niet in dozen
Dromen is (tijdelijk toch nog) wel degelijk bedrog. Het enige Amerikaanse dat er aan is, is dat het een automaat zal zijn. Voor de rest zit er zowat alles op en aan dat een mens (allé, wij toch) moet hebben in een koekblik. Deze noodzakelijke investering komt eigenlijk op een zeer slecht moment en daarom gaat de SUV-droom nog even het vriesvak in
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
LAP, geflitst door een mobiele eenheid tussen Maria Ter Heide en Sint Job aan die 2de hands dealer. Verdikt waarschijnlijk 190 € en nog een geluk dat ik geen 2 km rapper reed of ik had mijn motor mogen laten staan. Correcte mannen. Eén van hen ook motard (GS) was heel begripvol want had net zelf nog eentje mogen betalen Zal binnen enkele weken dan mijn bijdrage maar storten, hé Nen taxi is goedkoper