Ik rij meer dan een jaar met de vervangruit van nedplex -50cm hoog (+- 14.000km). Dit is eigenlijk het grootste. Ik had die genomen omdat ik hoopte dat het vreselijke gebulder van de turbulentie en windruis daarmee definitief zouden verdwenen zijn. En inderdaad, wat een wonderlijk verschil, maar ik moest het scherm nooit in de hoogste stand zetten om maximaal te genieten, half weg was al ruimschoots voldoende.
En ik vond toch dat een 50cm ruit een beetje te zwaar oogt voor de moto, ze is eigenlijk te groot...je ziet dat er een nier-originele ruit op staat .
Ik heb contact opgenomen met Olivier( nedplex), hij verzekerde mij dat met een 46cm ruit ik minstens even tevreden zou zijn en een hemelbreed verschil geeft qua looks....ik was sceptisch, maar heb het een kans gegeven, weeral eens had die man gelijk! Die ruit, neemt alle tubulenties weg, zo goed als alle winduis en is 10x estetischer op die moto als de 50cm-ruit.
Gewoon nog even ter informatie: ik ben 1m76cm, rij met een comfortzadel, in de laagste stand.
Zo een ruit kost 119 euro en ze sturen die perfect beschermd op per post, of je gaat even langs in terneuzen bij olivier voor een testrit met zo een ruit.
Ik heb er geen aandelen, maar ik ben zo tevreden van het produkt en zijn resultaten qua verhoging van het rijkomfort dat il zo positief klink.
1150 rt vervangruit nedplex 50cm/46cm
Moderator: GVN
Re: 1150 rt vervangruit nedplex 50cm/46cm
ik ben 1.86m groot.
Heeft er iemand ervaring met het windscherm van 46cm of denken jullie dat ik direct voor de grootste moet gaan?
thx
Heeft er iemand ervaring met het windscherm van 46cm of denken jullie dat ik direct voor de grootste moet gaan?
thx
Neem maar ééntje van 50 cm, dan ben je zeker (ik ben 1,80). Het is niet die 4 cm die de look gaat veranderen.
Ik heb er ééntje van 50 cm op mijn 1100 en ik kan je verzekeren dat ik er geen moment spijt van heb gekregen.
Vorig jaar nog in één enkele rit vanuit Rome gereden (1600 km)
En in de files laat het scherm gewoon zakken tot de laagste stand.
Grtjs,
Eugene
Ik heb er ééntje van 50 cm op mijn 1100 en ik kan je verzekeren dat ik er geen moment spijt van heb gekregen.
Vorig jaar nog in één enkele rit vanuit Rome gereden (1600 km)
En in de files laat het scherm gewoon zakken tot de laagste stand.
Grtjs,
Eugene
bedankt voor de tip.
Ik kijk wel eens uit of ik er eentje vind op de tweedehandsmarkt.
pff, hopelijk duurt die hittegolf niet te lang want met een motopak aan is het zweten hoor.
Ik kijk wel eens uit of ik er eentje vind op de tweedehandsmarkt.
pff, hopelijk duurt die hittegolf niet te lang want met een motopak aan is het zweten hoor.