Route 66

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
kloon
Contacteer:

Route 66

Bericht door kloon »

We denken eraan om volgend jaar Route 66 te rijden dus alle info is van harte welkom.
De bedoeling is om daar een moto te huren of eventueel te kopen om daarna terug te verkopen;

grtjs
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)
Harald

Re: Route 66

Bericht door Harald »

kloon schreef:We denken eraan om volgend jaar Route 66 te rijden dus alle info is van harte welkom.
De bedoeling is om daar een moto te huren of eventueel te kopen om daarna terug te verkopen;

grtjs

Kennis van mij heeft dat gedaan.
Heeft ginder 3 of 4 weken getourd met nen Harley.

Zal hem is een mailtje sturen met de vraag om wat uitleg.
Ik meen mete herinneren dat het via een Nederlands reisbureau ging.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Bob

Bericht door Bob »

Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Dat kan me ook bekoren, ik was er ooit in 1993 toen hebben we 3 weken met een auto rondgetrokken en een stuk van de oude 66 meegenomen. Langdradig en saai meen ik me nog te herinneren maar een 'once in a lifetime to do'. Uren rijden en slechts 1 pickup kruisen waar de Winchester tegen de achterruit hangt, steden met een population of 25 people ( 3 huizen en 2 campers ): best wel creepy en zeker als jong koppel dat we toen nog waren. Maar het was de reis van ons leven tot nog toe.

In één van de Nationale parken ontmoetten we toen een koppel uit Leuven die er met hun 1100RT rondtrokken, man wat kriebelde het.

Het land, uitgestrekt en prachtig, de bevolking vriendelijk maar met een <<we are the biggest and the best >> mentaliteit, you know.

Als ik het zou doen dan huur ik me zeker een Harley om the American feeling te beleven
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
kadee2

Bericht door kadee2 »

Als ik het zou doen dan huur ik me zeker een Harley om the American feeling te beleven
Om te duwen ? :twisted: zou toch maar 2mnd congé pakken ze...

:lol: :lol: :lol: Die mannen hebben toch zelf stickers met "I'd rather push my Harley than drive a Honda", zelf gezien :lol: :lol: :lol:
Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...

R1150 gelände und strasse adv.

Afbeelding
kloon
Contacteer:

Bericht door kloon »

Bedankt voor de info ! Ben ook niet echt een Harley fan maar ik vind route 66 moet je met een Harley rijden :-P
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)
ghoorens

Bericht door ghoorens »

Gegroet bikers,
Heb zelf van 80-84 in California gewoond, m.n. in Mogave woestijn, stadje Barstow, en daarna 3 jaar in LA. Route 66 loopt er doorheen. Ondertussen ettelijke jaren terug in Belgie. Er bestaan schitterende gidsen die je wegwijs maken voor de route. Zelf heb ik enkel de reis noordwaarts gemaakt tot in de staat Washington (Spokane) en zuidwaarts tot in Acapulco (Mechico).
Ben van plan ooit eens R66 full time te doen. Toch lijkt mij het eerste deel van Chicago uit zuidwaarts saai te zijn. Het mooiste stuk ligt duidelijk wanneer je richting westkust nadert. Dus misschien vliegen naar LA, stuk R66 en dan afbuigen... Who knows?
Whenever there is a doubt, there is no doubt.
Empty what is full, fill what is empty... and scratch where it itches!
Plaats reactie