Voor meer info KLiKGarmin schreef:Changes made from version 3.0.2 to 3.1.1:
* Added support for additional BirdsEye products.
* Added ability to select non-rectangular area for BirdsEye download.
* Added ability to search through all text in user data for specified string.
* Consolidated POI, address and new user data search.
* Enhanced display of find results on the map.
* Added support for custom waypoint symbols, including ability to send and receive symbols to non-mass storage devices like the GPSMap 60 series.
* Added support for address search on maps read from a device.
* Made a significant improvement in memory efficiency for BirdsEye images.
* Added ability to search for and download Garmin Connect activities. Use Find Garmin Connect Activities under the Find menu.
* Added ability to transfer tracks to Garmin Connect.
* Added support for a new plug-in architecture that allows users to added new import and export formats. Go to the Mac BaseCamp area of http://forums.garmin.com" onclick="window.open(this.href);return false; for more information.
* Added ability to import TCX files.
* Added ability to export TCX, CSV and tabbed text files.
* Fixed numerous issues reported from the field.
BaseCamp for Mac software version 3.1.1 as of October 19, 20
Moderator: GVN
-
moh_fan
- Contacteer:
BaseCamp for Mac software version 3.1.1 as of October 19, 20
Re: BaseCamp for Mac software version 3.1.1 as of October 19, 20
BaseCamp werkt geweldig goed, vind ik beter dan de windows versie, alleen durft de GPS,
in mijn geval de Zumo 220 weleens crashen, als je hem aansluit aan een Mac.
De GPS vraagt dan om een reset.
Nog iemand, die dit probleem heeft?
Fritz
in mijn geval de Zumo 220 weleens crashen, als je hem aansluit aan een Mac.
De GPS vraagt dan om een reset.
Nog iemand, die dit probleem heeft?
Fritz
fritz
Heb ik Base Camp ook geïnstalleerd. Tijdens de installatie nam hij het kaartmateriaal dat geïnstalleerd was onder Road Trip vanzelf mee.
Ondertussen heb ik voor mijn Mapsource ook de beschikking over het kaartmateriaal 2011.1 en dit wil ik ook in Base Camp plaatsen.
Hoe krijg ik dat geïnstalleerd in Base Camp. Base Camp kan kennelijk alleen kaartmateriaal installeren vanaf het internet. Of is daar een andere manier voor?
Heeft iemand raad?
Ondertussen heb ik voor mijn Mapsource ook de beschikking over het kaartmateriaal 2011.1 en dit wil ik ook in Base Camp plaatsen.
Hoe krijg ik dat geïnstalleerd in Base Camp. Base Camp kan kennelijk alleen kaartmateriaal installeren vanaf het internet. Of is daar een andere manier voor?
Heeft iemand raad?
Lid van de BMW Club Nederland
BMW R1200RT Sandbeige metallic 2007
Basecamp leest gewoon de kaarten in die op je Mac of pc zijn geïnstalleerd. Je moet enkel rekening houden (Mac) met de plaats waar de kaarten staan. Hierover werd in het verleden ook al eens een draadje opgezet.
Houd er ook rekening mee dat wanneer je een toestel aansluit via USB, Basecamp totaal anders te werk gaat dan Roadtrip of Mapsource. Bij Basecamp worden alle gegevens meteen 'allemaal' uit het toestel gelezen. Niet alleen de current.gpx maar ook alle kaarten. Dit heeft voor- en nadelen. Het grote voordeel is dat je tijdelijk (zo lang het toestel is aangesloten) toegang krijgt tot alle ontgrendelde kaarten in het toestel en er mee op de computer kan werken (bijvoorbeeld een topo kaart van een vriend zijn aangesloten toestel om maar iets te noemen). Het nadeel is dat het tijd vraagt en als de communicatie niet optimaal verloopt, het geheel onstabiel durft te reageren.
Basecamp heb z'n voordelen, ik gebruik het ook af en toe. Ik vind het vooral gemakkelijk omdat het de mogelijkheid biedt om meerdere routes en tracks 'over elkaar te leggen' want alles wat je importeert, blijft zichtbaar op de kaart. Je kan nu ook met geotagged foto's werken.
Houd er ook rekening mee dat wanneer je een toestel aansluit via USB, Basecamp totaal anders te werk gaat dan Roadtrip of Mapsource. Bij Basecamp worden alle gegevens meteen 'allemaal' uit het toestel gelezen. Niet alleen de current.gpx maar ook alle kaarten. Dit heeft voor- en nadelen. Het grote voordeel is dat je tijdelijk (zo lang het toestel is aangesloten) toegang krijgt tot alle ontgrendelde kaarten in het toestel en er mee op de computer kan werken (bijvoorbeeld een topo kaart van een vriend zijn aangesloten toestel om maar iets te noemen). Het nadeel is dat het tijd vraagt en als de communicatie niet optimaal verloopt, het geheel onstabiel durft te reageren.
Basecamp heb z'n voordelen, ik gebruik het ook af en toe. Ik vind het vooral gemakkelijk omdat het de mogelijkheid biedt om meerdere routes en tracks 'over elkaar te leggen' want alles wat je importeert, blijft zichtbaar op de kaart. Je kan nu ook met geotagged foto's werken.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Dank je wel. Ga er eens mee spelen.
Lid van de BMW Club Nederland