Tunesië 2010.
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Tunesië 2010.
Afbeeldingen zijn te groot voor dit forum, het is me teveel werk om dat allemaal te verkleinen.
Moet je maar even bij de buren gaan kijken : http://www.bikers4bikers.eu/forum/viewt ... =41&t=5682" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet je maar even bij de buren gaan kijken : http://www.bikers4bikers.eu/forum/viewt ... =41&t=5682" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tunesië 2010.
Prachtig verslag Fred!!
Het geeft mij al een beeld van wat ik kan verwachten! Ik ga binnenkort ook eens naar ginder, maar dan om een week te liggen, alé, af en toe toch!!

Het geeft mij al een beeld van wat ik kan verwachten! Ik ga binnenkort ook eens naar ginder, maar dan om een week te liggen, alé, af en toe toch!!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
janneman
- Contacteer:
Vree wijs
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Knap.
-
Relax
Als de foto's maar een flauwe afspiegeling zijn van de reis zelf (zoals de mijne dat altijd zijn), moet het fantastisch geweest zijn. En dan heb ik het vooral over het rijden, ben minder cultuurminded als ik met de motor op weg ben dan met de auto...
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
GSrijder
- Contacteer:
Prachtige foto's.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Schitterend Fred, ik had regelmatig een soort van Déja vu gevoel maar kom dan ook met regelmaat bij de buren (van Tunesië dan hé). Top man en respect, je moet er toch ook mee rekenen dat medische hulp daar niet om het hoekje ligt zoals hier.
Greetz, Danny
Greetz, Danny
"Geloof kan bergen verzetten, maar een ingenieur gaat je dynamiet aanbevelen" kwestie van overtuiging zeker....
Tunesië 2010.
Ja fred, dat zag er echt een tof tripke uit. Ben er ooit eens een stukske doorgereden toen we van Algerije kwamen, richting boot naar Italië. Had zo geen speciale herinneringen aan Tunesië. Na Marokko te hebben gedaan dacht ik dat Tunesië niet veel soeps voorstelde en te klein was voor een volwaardige trip. Maar als ik jouw verslag en beelden zie moet ik mijn mening serieus herzien. Ziet er echt wel dik de moeite uit. Tof congééken.
Wat mij opviel bij het lezen van de reacties (op het andere forum) was dat het alleen reizen zo onwaarschijnlijk werd bestempeld. Als je uw eigen al niet meer moogt vertrouwen. Ik veronderstel dat op de Tunesische pistes, net als in Marokko er wel max. om de 2 dagen iemand langskomt. Dus zo alleen ben je daar nu ook niet, moest er je iets ernstigs overkomen.
Knap.
trikke
Wat mij opviel bij het lezen van de reacties (op het andere forum) was dat het alleen reizen zo onwaarschijnlijk werd bestempeld. Als je uw eigen al niet meer moogt vertrouwen. Ik veronderstel dat op de Tunesische pistes, net als in Marokko er wel max. om de 2 dagen iemand langskomt. Dus zo alleen ben je daar nu ook niet, moest er je iets ernstigs overkomen.
Knap.
trikke
-
Dirk Pauwels
Prachtige foto's, sjiek.
Welke bandjes heb je gebruikt en schoot er nog iets van over na die 5000 km?
Welke bandjes heb je gebruikt en schoot er nog iets van over na die 5000 km?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Hoi Dirk,
Was de Karoo type 2.
Het beste was er vanaf bij thuiskomst, komt door 2 x 1075 snelwegkm's tegen 150 - 160 km/u.
@ Trikke, ze maken geen echte meer
Grt,
Fred.
Was de Karoo type 2.
Het beste was er vanaf bij thuiskomst, komt door 2 x 1075 snelwegkm's tegen 150 - 160 km/u.
@ Trikke, ze maken geen echte meer
Grt,
Fred.