heb via een programma gedownload i.v.m. KAART IN mAROCCO.
Nu marcheert mijn mapsource niet meer.
Er blijkt nu een probleem te zijn, en wordt niet opgelost.
Hoe kan Mapsource terug in gang gezet worden?
M.V.G.
mapsource
Moderator: GVN
-
Swa Brasschaat
Re: mapsource
kunt ge niet gewoon via; bureau accessoires , systeemherstel , systeemwerkset een herstelpunt teruggaan (een ander herstelpunt kiezen; datum voor installatie programma )
dit lost meestal probleem op
dit lost meestal probleem op
systeemherstel is een goed advies en mijn eerste keuze.
Helpt dat onvoldoende, dan is er een tool MapSourceFix waarmee ik mezelf een paar keer uit de brand geholpen heb.
Dat programmaatje is met google wel te vinden en wordt o.a. hier genoemd, onder punt 9.
Helpt dat onvoldoende, dan is er een tool MapSourceFix waarmee ik mezelf een paar keer uit de brand geholpen heb.
Dat programmaatje is met google wel te vinden en wordt o.a. hier genoemd, onder punt 9.
-
aantzeetje
Vanaf Mapsource 6.15.5 heeft laat Garmin denk ik geen software meer toe van derden. Waypoint in NL kan je speciale unlock codes toezenden om je Garmin kaarten weer te unlocken. Je moet maar eens gaan zoeken op http://forum.gps.nl/index.php
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Als ik het goed voor heb, heeft een systeemherstel geen invloed op softwareprogramma's maar wel op fouten die in windows zelf optreden.
Eventueel Mapsource er terug af gooien en opnieuw op zetten.
Eventueel Mapsource er terug af gooien en opnieuw op zetten.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Nascar
- Contacteer:
Jakke,
niet helemaal correct ... maar wel bijna
Het kan zijn dat systeemherstel helpt als het een fout betreft in de registry, omdat deze door systeemherstel wel terug gezet wordt.
Is het een fout op bestandsniveau dan zal een systeemherstel inderdaad niets uithalen
Info die voor iedereen nuttig kan zijn
niet helemaal correct ... maar wel bijna
Het kan zijn dat systeemherstel helpt als het een fout betreft in de registry, omdat deze door systeemherstel wel terug gezet wordt.
Is het een fout op bestandsniveau dan zal een systeemherstel inderdaad niets uithalen
Info die voor iedereen nuttig kan zijn