Dublin naar New York

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Johnson

Dublin naar New York

Bericht door Johnson »

Gevonden op het UK GS forum en leest als een roman
Veel en prachtige foto's, grappige comentaren,...

http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=225660

Cheers
Laatst gewijzigd door Johnson op 28 jan 2011, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
WimLT
Contacteer:

Re: Dublin naar New Yrok

Bericht door WimLT »

Eerste indruk: ge zit den helft van den tijd op nen boot, hé Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Danny

Re: Dublin naar New Yrok

Bericht door Danny »

Eerste indruk wel maar 't blijft een hele trip die voor velen enkel in hun gedachten zal gebeuren... :wink:
Chris Wils

Re: Dublin naar New York

Bericht door Chris Wils »

Mooi,mooi mooi, brengt herinneringen boven van mijn eerste grote trip in 1992,met de R100GS,Gierle-Frankfurt,dan de vlieger op naar Toronto. Dan Toronto-Calgary-Jasper-Alaska Highway-Dawson City-Top of the world Highway-Tok-Fairbanks-Denaly National Park-Whitehorse-Skagway-Inside passage tot Prince Rupert-Calgary-Montana-Wyoming-Nebraska-Pensylvania terug naar Toronto en terug naar huis. 3 maanden en 30.000Km.
Ald ge de tijd hebt, een advies; NU DOEN, niet uistellen tot............................
Salu.
Chris.
P.S. In Augustus ben ik weer weg, nu de Harley mee Down Under,voor een maand of 8.
Danny

Bericht door Danny »

Chris, de koppeling van den RS al in orde??
Chris Wils

Bericht door Chris Wils »

Neen Danny,nog niet,maar mijne maat werkt in een school,met een afdeling garage,en ik ben er vorige week Vrijdag eens langsgereden,en er zou binnen enkele weken aan begonnen worden,en zo leren de leerlingen ook wat van motorentechniek(en als ik de leerlingen daarmee kan helpen,graag gedaan he?) En zo zijn we allemaal goed af(t,is maar hoe je het bekijkt)
Salu.
Chris.
Danny

Bericht door Danny »

Als ze er maar onder steekt he... ineens krukaskeerring vervangen... kan nooit kwaad he en is de kost nie als ge zover zijt. :wink:
Plaats reactie