Goed ik kan moeilijk nee zeggen.
't Geeft een enorme voldoening de tevreden/dankbare blik te zien in iemands ogen die voordien nog op redelijk radeloos stond toen de brommer op een aanhanger werd gebracht en elke dienst weigerde.
Dus ik doe een paar herstellingkjes en -ik ben boos- één van die kloten -ik weet niet dewelke- heeft enkele tools gejat.
Eens iedereen discreet gevraagd en niemand weet van iets, ik geef nog de kans per ongeluk iets mee in de koffer te hebben gestoken maar neen...
Kijk zulke dingen maken mij nijdig. welke van de (?) 't ook was ze komen nie meer op mijnen hof!!
Toppunt is dat dat gerief in de schuif lag en ik 't zelfs niet in mijn handen heb gehad en ik zeker weet dat ze er zelf ook niks mee kunnen.
Maar goed 't is niet de eerste keer dat me dit overkomt -enkele jaren terug- was er al eens een momentsleutel weg van bijna 300€ en soms wat spuitbussen etc... ook nooit meer gezien...
Ik gebruik een aparte vuilniszak in de werkplaats -is nagekeken- en daar komt buiten mij geen kat binnen, mijnen hond wel
Klote ik ben flink boos, geld voor ne moto van 20.000€ maar een sleuteltje dat niet grrrr
moraal van 't verhaal te goe zijn voor de mensen levert niks op, ge wordt gekloot. Lijkt wel of die regel voor de Vlaming, Belg in 't algemeen ook opgaat