Ik ben bmw clublid sinds begin dit jaar en heb zin om de openingsrit op 27 maart te rijden (tenzij het natuurlijk oude wijven regent). Maar heb nu gezien dat de rit niet uitgepijld is
nen welgemeende merci
Joris
1150rt
Moderator: GVN

Just! Maar als ge dat niet gewoon zijt!Danny schreef:Ge kunt toch gewoon een stuk roadbook op uwe naftbak plakken in een plastic mapje...![]()
't Is geen koers dus tijd genoeg om dat onderweg te lezen.

Is dat niet de "Mozes Style" ???Danny schreef:Ge kunt toch gewoon een stuk roadbook op uwe naftbak plakken in een plastic mapje...![]()
't Is geen koers dus tijd genoeg om dat onderweg te lezen.
Zeg mannen 't is maar een ritje he, ge krijgt een papierke met alles erop, wat wil je nog meer??zino schreef:1150RT wacht maar af volgende week zal je wel van uit Gent reacties beginnen zien.
Yep ! Blad omdraaien - vertrekken = scheuren - alles dicht smijten - blad omdraaien - enz ... en ge moet wreed rap zijn om voor hem aan de eindmeet te zijn met uw gps'kenGeert KR schreef:Is dat niet de "Mozes Style" ???Danny schreef:Ge kunt toch gewoon een stuk roadbook op uwe naftbak plakken in een plastic mapje...![]()
't Is geen koers dus tijd genoeg om dat onderweg te lezen.![]()
![]()
![]()

Groot gelijk! Kom gewoon af en er zal zeker iemand zijn die je op sleeptouw wil nemen! Idd volk genoeg!1150rt schreef:amaai, wat nen hoop reacties. Thx
ik kijk graag naar mijne moto, maar hou liefst mijn ogen op de weg tijdens het rijden. dus dat geplak op den naftentank...dat laat ik aan iemand anders over.
ik zal 's avonds, met nen bleke westmalle in de hand, wel een rustig naar mijn naftentank kijken. hihi
Sabke, bedankt om u aan te bieden als vrijwilliger. We zullen aanwijzen wie je bent.sabke69 schreef:aan de start spreek je de Bosse of Rosse maar aan, en zeg uw probleem die zullen wel iemand weten.
De harde kniebeschermer tijdelijk vervangen door een zachte of er gewoon uitnemen. Moest je onverhoopt vallen, dan is de rest toch nog altijd beschermd en die knie ... 't ja ... die is toch al naar de Filistijnen, hésabke69 schreef:Die kniebeschermers drukken net op een zere plaats die nog zeer gevoelig is, ben al aan het nadenken voor een eventuele oplossing

Heb ik ook al aan gedacht Wim, maar vind het toch niet echt slim om dat te doenWimLT schreef:sabke69 schreef:Die kniebeschermers drukken net op een zere plaats die nog zeer gevoelig is, ben al aan het nadenken voor een eventuele oplossingDe harde kniebeschermer tijdelijk vervangen door een zachte of er gewoon uitnemen. Moest je onverhoopt vallen, dan is de rest toch nog altijd beschermd en die knie ... 't ja ... die is toch al naar de Filistijnen, hé![]()
![]()

Yep klopt.Den deze zal er ook zijn.zino schreef:1150RT wacht maar af volgende week zal je wel van uit Gent reacties beginnen zien.
Normaal kom ik af!!J schreef:Wie komt er nog allemaal hier van het Forum???
J