vraagje zumo 660
Moderator: GVN
vraagje zumo 660
Als het toetsel op de motor zit krijg ik geen geluid meer via de ingebouwde box van het toetel, is dit normaal?
Ik dacht dat ik dit vroeger wel kreeg, maar weet het niet meer zeker daar ik bluetooth gebruik.
Gtx
Ik dacht dat ik dit vroeger wel kreeg, maar weet het niet meer zeker daar ik bluetooth gebruik.
Gtx
-
dr.trimble
Re: vraagje zumo 660
ja volume staat aan, want als ik hem uit de houder haal werkt de box onmiddelijk zonder dat ik ergens iets verander.
-
dr.trimble
hmmm, maar als hij in de houder zit, is hij dan gekoppeld via bluetooth via je helm? Dan zal de speaker niet werken, hé. Pas als bluetooth uit is zal de speaker het overnemen.
K1200 GT 06'
Dat is juist, maar of ik bluetooth aanzet of niet er komt geen noot uit die box, enkel als ik hem uit de houder haal dan wel.
-
dr.trimble
zou het niet kunnen dat er in de kabelboom van je zumo ergens een speaker of een koptelefoon ingeplugd zit waardoor hij steeds daardoor zijn geluid wil sturen. Das dan net zoals een radiootje, als de stekker eruit is komt het geluid uit de speakers , als de stekker erin zit komt het geluid uit de koptelefoon of zoiets.
Tis maar een gok, hé
Tis maar een gok, hé
K1200 GT 06'
daar had ik ook al aan gedacht maar dit is niet het geval, ik heb niets aangesloten, of er zou daadwerkelijk een klink in de kabel moeten zitten.
maar er zijn toch nog mensen die een 660 hebben, hoe werkt die van hun?
geeft die geluid via de box op de mototrhouder?
maar er zijn toch nog mensen die een 660 hebben, hoe werkt die van hun?
geeft die geluid via de box op de mototrhouder?
-
dr.trimble
Bij mij doet de speaker van de 660 het altijd behalve als ik :
De blue-tooth inschakel van de helm. (keuze)
Kabeltje voor de speakers insteek.
mvg Nico
De blue-tooth inschakel van de helm. (keuze)
Kabeltje voor de speakers insteek.
mvg Nico
MG Breva 850
dan moet er dus iets fout zijn met demijne, alle zal eens naar de winkel stappen.
Bedankt voor de info
Bedankt voor de info
Nog 'n kans is als je hem aankoppelt kort op de aan/uit knop drukken.dewitte schreef:dan moet er dus iets fout zijn met demijne, alle zal eens naar de winkel stappen.
Bedankt voor de info
Dan heb je de mogelijkheid om het geluid harder of zachter te zetten.
Mischien dat het hier na het aankoppelen wel heel erg zacht staat.
mvg Nico
MG Breva 850
-
dr.trimble
dat is eigenlijk gewoon het mastervolume, dat gewoon ook te regelen is via de mixer, maar tis te proberen
K1200 GT 06'