Overnachten in Mechelen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
xavier1

Overnachten in Mechelen

Bericht door xavier1 »

Hoi,

Ben op zoek naar een hotel in Mechelen en waar mijn motor veilig de nacht kan door brengen.
Voor de datum van 02/06/2011 tot 05/06/2011.

Wie kan me helpen

Gr Xavier1
Groetjes Xavier1
WimLT
Contacteer:

Re: Overnachten in Mechelen

Bericht door WimLT »

Mocht er geen reactie komen van een streekbewoner, Google dan 'hotels in Mechelen' . Er zijn er redelijk veel en de meeste ketens zijn ook vertegenwoordigd. Eén telefoontje en je weet of ze stalling/garage hebben :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
stafvc

Bericht door stafvc »

Hallo Xavier,
Een goede keuze is volgens mij het Novotel in de Van Beethovenstraat, vlak in het centrum
http://www.accorhotels.com/nl/hotel-315 ... ndex.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Er is een betalende parking vlak bij, niet echt van het hotel, maar ik denk dat je motor daar wel safe staat.
Ik heb effe gekeken op http://www.booking.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Daar vind je een aantal hotels waar ze naar een privé parking verwijzen.
Als er een jouw keuze mocht zijn wil ik wel eens gaan kijken wat ze als parking kunnen aanbieden, ik loop toch genoeg in Mechelen rond.
Mocht je wat meer info nodig hebben over wat er allemaal te beleven is in Mechelen weet het dan maar te zeggen, mijn broer is er stadgids..
Groeten

Staf
spoorman

Bericht door spoorman »

Hotel Ve op de vismarkt het vroegere visbedrijf verberkmoes en die hebben een garage waar je je moto veilig kan stallen.
R1200GS.
Plaats reactie