ik ben gloednieuw hier en natuurlijk een motard in hart en nieren.
Ik rij momenteel met een k1300gt, een heerlijke fiets ,maar er kriebelt iets in mijn buik...
een 3 tal jaar geleden heb ik een NSU PRIMA D kunnen kopen.Ik heb dat ding dan ook eigenhandig gedemonteerd en terug ineen gezet.Het was leuk en ondertussen verkocht. Van de motorblok zelf ben ik afgebleven (behalve nieuwe zuigerringen en zuiger gekuist ,alsook de cilinderkop opgepoest, dus niet echt een sprake van revisie)
Gezien ik nu met bmw rijd, ben ik zot van de classic modellen zoals de R25 tem R27..... (ook de 50/2 ,50/3,.... maar om te beginnen best een monocilinder zeker..)
Ik vraag me dan ook af, of er iemand in de West Vlaanders ook zo'n model heeft, die mij met zijn kennis kan helpen.
Ik ben op zoek naar dergelijk model als restauratie project,
gezien ik op motorisch vlak geen al te grote kennis heb,vraag ik me af of het wel mijn ding is? Ik zou dus eerder de motorfiets zelf strippen en restaureren maar het motorblok zelf zou ik LATEN reviseren, liefst door een liefhebber die wat achter zijn uren graag knutselt,anders lopen de kosten TE hoog op.
wie kan me helpen, liefst omgeving West Vlaanderen, die dus de nodige kennis heeft om me verder te helpen?
of wie heeft mij nuttige adressen....?
mailen kan naar juweeltje5@hotmail.com
bedankt,
juweeltje