Dus zoek ik eigenlijk koffers met klep bovenaan en liefst een setje waarbij er toch minstens één integraal in past. En helemaal perfect zou natuurlijk zijn dat die nieuwe koffers passen op de bestaande GS kofferhouders. Iemand een tip?
Koffers
Moderator: GVN
-
Walter Gaas
Koffers
Ik heb het zo wat gehad met de variokoffers... ik zit meer op mijn knieën spullen op te rapen dan iets anders 
Dus zoek ik eigenlijk koffers met klep bovenaan en liefst een setje waarbij er toch minstens één integraal in past. En helemaal perfect zou natuurlijk zijn dat die nieuwe koffers passen op de bestaande GS kofferhouders. Iemand een tip?
Re: Koffers
YOO
Op de vario kofferhouders passen alleen de vario koffers, dus dat mag je al vergeten.
Kwestie van bovenladers, er zijn veel merken maar ik denk dat de meest geslaagde ofwel de TraX koffers van SW Motech zijn, ofwel de Zega's en Zega Pro van Touratech. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Grtz, Philip!
Op de vario kofferhouders passen alleen de vario koffers, dus dat mag je al vergeten.
Kwestie van bovenladers, er zijn veel merken maar ik denk dat de meest geslaagde ofwel de TraX koffers van SW Motech zijn, ofwel de Zega's en Zega Pro van Touratech. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Walter Gaas
Mmmm ik vreesde er al voor... Maar goed, bedankt voor de tip! Ga eens kijken voor die Motech, ben trouwens ook al geïnteresseerd in hun tanktas.
-
fronteradriver
Door de hoge uitlaat links vind ik een linkse koffer met uitlaatuitsparing het mooist...dus de BMW Oem of de touratech's..
Topkoffer kan je van alle merken gebruiken.
Ik heb een SW motech Trax topkoffer, maar hij is niet waterdicht: de hoeken onderaan zijn niet dicht, er zit enkel een plastiek kapje over. Ondanks hij op slot is, krijg je hem toch open met je handen...
Topkoffer kan je van alle merken gebruiken.
Ik heb een SW motech Trax topkoffer, maar hij is niet waterdicht: de hoeken onderaan zijn niet dicht, er zit enkel een plastiek kapje over. Ondanks hij op slot is, krijg je hem toch open met je handen...
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Hallo,
Is er iemand die ervaring heeft met de ARO koffers.
Deze zijn nl. van een Nederlands bedrijf.
Zou opteren voor zijkoffers die langs boven kunnen geopend worden,
dan kom je uit bij Touratech's of deze van SW Motech Trax(beiden goed geprijsd).
En het mooist is natuurlijk met links een koffer met uitlaat uitsparing.
Deze week heb ik prijs ontvangen voor ARO zijkoffers van links 36 l en rechts 42 l,
dit voor de prijs van 580 euro.( links dus geen uitlaat uitsparing.)
Wanneer ik zijkoffers neem van boven te openen, blijft het dan ook nog gelijk
welke topkoffer ik neem, of mag ik dan niet te breed nemen.
Want de 55 lt topkoffer van GIVI (E55) is zowieso al 59 cm breed, doch wel een mooie
topkoffer.
Groetjes,
Willem
Is er iemand die ervaring heeft met de ARO koffers.
Deze zijn nl. van een Nederlands bedrijf.
Zou opteren voor zijkoffers die langs boven kunnen geopend worden,
dan kom je uit bij Touratech's of deze van SW Motech Trax(beiden goed geprijsd).
En het mooist is natuurlijk met links een koffer met uitlaat uitsparing.
Deze week heb ik prijs ontvangen voor ARO zijkoffers van links 36 l en rechts 42 l,
dit voor de prijs van 580 euro.( links dus geen uitlaat uitsparing.)
Wanneer ik zijkoffers neem van boven te openen, blijft het dan ook nog gelijk
welke topkoffer ik neem, of mag ik dan niet te breed nemen.
Want de 55 lt topkoffer van GIVI (E55) is zowieso al 59 cm breed, doch wel een mooie
topkoffer.
Groetjes,
Willem
heb givi voor zowel zij als topkoffer
zeer goede kwaliteit
ok is niet het type "pizza box" dus de stoere look is er niet ...so what
maar enorm praktisch, degelijke kwaliteit
topkoffer kunnen 2 integraal helmen in
nu heeft givi tegenwoordig ook koffers type "pizzabox" in het gamma maar ben ze nog niet op een gs of gsa tegen gekomen
zijkoffers heb ik het type met dubbel deksel kan zowel zijdelings als langs boven geopend worden wat enorm handig is
zeer goede kwaliteit
ok is niet het type "pizza box" dus de stoere look is er niet ...so what
nu heeft givi tegenwoordig ook koffers type "pizzabox" in het gamma maar ben ze nog niet op een gs of gsa tegen gekomen
zijkoffers heb ik het type met dubbel deksel kan zowel zijdelings als langs boven geopend worden wat enorm handig is
Ja inderdaad ik heb deze "pizza koffers" van
Givi al eens gezien en bekeken, en misschien kan dit een
voordeel zijn dat deze als zijkoffer in 2 stappen kan openen.
Nl. je kan deze volledig opendoen langs de zijkant en dan
dan je ook een klein luikje van ong 5à10 cm openen waardoor
de hele inboedel je niet tegenkomt wanneer je deze opent.
Ze bestaan wel nog niet met uitlaat uitsparing, dus links de kleinere
koffer en rechts deze van 46l., zo zal die misschien wel wat in
evenwicht zijn.
Grtz,
Willem
Givi al eens gezien en bekeken, en misschien kan dit een
voordeel zijn dat deze als zijkoffer in 2 stappen kan openen.
Nl. je kan deze volledig opendoen langs de zijkant en dan
dan je ook een klein luikje van ong 5à10 cm openen waardoor
de hele inboedel je niet tegenkomt wanneer je deze opent.
Ze bestaan wel nog niet met uitlaat uitsparing, dus links de kleinere
koffer en rechts deze van 46l., zo zal die misschien wel wat in
evenwicht zijn.
Grtz,
Willem
Kan je eventueel foto's bezorgen van de GS met GIVI zijkoffers? Ik heb recent en 1150 GS gekocht en wil de koffers die ik om mijn Transalp gebruikte eventueel overzetten naar de GS, maar kan nergens geen foto's vinden van een GS met GIVI zijkofferrek. Is dit rek symmetrisch of staat het langs de kant van de uitlaat verder dan aan de andere kant?gianni schreef:heb givi voor zowel zij als topkoffer
zeer goede kwaliteit
ok is niet het type "pizza box" dus de stoere look is er niet ...so what![]()
-
In Extremo
- Contacteer:
Topkoffer Givi 45 L,
zijkoffers set Givi Keyless 2 x 41 L.
Ik had deze combinatie voor de eerste maal gezien aan de grens Chili - Peru, 2008, op Argentijnse GS'en ...

En dit is de mijne ...

Groetjes,
Michel
zijkoffers set Givi Keyless 2 x 41 L.
Ik had deze combinatie voor de eerste maal gezien aan de grens Chili - Peru, 2008, op Argentijnse GS'en ...

En dit is de mijne ...

Groetjes,
Michel
Een model 2008 met het zadel van een model 2010 ?
Of heb ik dat verkeerd gezien?
Yep, verkeerd gezien. 
-
In Extremo
- Contacteer:
Yep, verkeerd.Harald schreef:Een model 2008 met het zadel van een model 2010 ?
Zadel van Touratech
groetjes,
Michel
Bedankt voor de foto's. Ik heb inderdaad ook van die Keyless koffers. Zal me in de nabije toekomst ook eens een GIVI kofferrek aanschaffen.
Johan
Johan
Ik doe het sinds kort met een volledig setje Trax koffers (zij en top).
Moet zeggen: TOPKWALITEIT!!
Installeren is een fluitje van een cent, en het gebruiksgemak is vele beter dan de vario's.
Afwerking en waterdichtheid zijn perfect. Service van Koppel bij wie ik ze kocht eveneens.
Voor mij de ideale kofferset!
Wally
Moet zeggen: TOPKWALITEIT!!
Installeren is een fluitje van een cent, en het gebruiksgemak is vele beter dan de vario's.
Afwerking en waterdichtheid zijn perfect. Service van Koppel bij wie ik ze kocht eveneens.
Voor mij de ideale kofferset!
Wally
Leven is het meervoud van lef!