Schubert SRC en Zumo 660

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
FBeddeleem

Schubert SRC en Zumo 660

Bericht door FBeddeleem »

Ik heb een probleem om de verbinding te maken tussen mijn GPS Garmin Zumo 660 en mijn Schubert SRC. Slechts sporadisch vindt mijn GPS mijn SRC. Als ik dan de koppeling wil maken tussen beide, dan valt GPS uit.
SRC is volgens mij veel geld voor iets wat niet naar behoren functioneert. Al veel miserie mee gehad.
Ik opteer om weer een ouderwetse kabel te gebruiken. Iemande hetzelfde probleem ?
louis2m
Contacteer:

Re: Schubert SRC en Zumo 660

Bericht door louis2m »

Ik heb geen problemen met de SRC op mijn C3 en de Zumo 550.... Ik moet alleen eerst de SRC aan zetten en dan de Zumo opstarten en niet andersom! Even terug gaan naar de leverancier want er zijn inmiddels duizenden zeer tevreden gebruikers :grin:
dr.trimble

Re: Schubert SRC en Zumo 660

Bericht door dr.trimble »

hier werkt ook alles meestal perfect.

Wat ik wel soms tegen kom is als ik bij het begin van een rit de zumo en de src voor het eerst aanzet en laat koppelen dat de SRC op niets meer reageert en ook geen verbinding meer wil maken met mijn bijrijder. Ik moet dan mijn SRC ff uit doen (ik hoor dan ook geen beep) en terug aanzetten. Dan de zumo de SRC laten zoeken en alles werkt terug normaal.
Het is inderdaad geen systeem voor mensen die gewoon zonder nadenken alles willen gebruiken. Er moet wel degelijk over nagedacht worden welk toestel je eerst aanzet en welke het laatst. Bugs zitten er sowieso nog in maar voor voor de meeste heb ik ondertussen een procedure gevonden om ze te omzeilen (denk ik toch :-? ). Eens je dat onder de knie hebt en bereid bent te leven met het feit dat je soms eens de boel moet herstarten, dan heb je een fantastisch systeem :wink:
Ik zou allesins niet meer terug willen naar een bedraad systeem.
K1200 GT 06'
Plaats reactie