Kent er iemand een Belgische verdeler van zadels waar je een testrit kan maken. Heb al eens de fout gemaakt op een zadel via het internet aan te schaffen en dat was 400euro weggesmeten.
Ik rijd met een BMW GS 650 (twin)
testen van zadels in belgium
Moderator: GVN
Re: testen van zadels in belgium
beter wat afspraken maken hier op het forum. Je stelt de vraag voor welk zadel het is, dan maak je een afspraak met wie reageert en je gaat langs.
Heb het zo gedaan. Nadien heb ik me een corbin aangeschaft.
J
Heb het zo gedaan. Nadien heb ik me een corbin aangeschaft.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Corbin, de beste investering na de aankoop van mijn motor zelf
Deze kan je testrijden in Nederland, is wel even een eindje rijden, maar zeker de moeite waard
Buddy Fashion
Veenderveld 22
2371 TV Roelofarendsveen
tel : 071/568 04 30
http://www.buddyfashion.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
é-mail : info@buddyshop.nl
Man doet uitsluitend in zadels

Deze kan je testrijden in Nederland, is wel even een eindje rijden, maar zeker de moeite waard
Buddy Fashion
Veenderveld 22
2371 TV Roelofarendsveen
tel : 071/568 04 30
http://www.buddyfashion.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
é-mail : info@buddyshop.nl
Man doet uitsluitend in zadels
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Heb een Kahedo zadel en ben hier na meer dan 30000 km erg tevreden van.
Proefrijden kan bij Kohl in Aken Brandt na afspraak. Het zadel kan onmiddellijk meegenomen worden en je origineel product wordt er overgenomen indien je dit wenst. Prijs is minder dan de helft van een, naar mijn norm, veel te dure Corbin...
WilBike
Proefrijden kan bij Kohl in Aken Brandt na afspraak. Het zadel kan onmiddellijk meegenomen worden en je origineel product wordt er overgenomen indien je dit wenst. Prijs is minder dan de helft van een, naar mijn norm, veel te dure Corbin...
WilBike
Lid BMW MC Vlaanderen...
Ik weet dat het net België niet meer is maar net over de grens in Aken kan je met verschillende Touratech zadels
en andere toebehoren van de GS proefrijden. Best op voorhand eens contact opnemen om zeker te zijn dat jou typr aanwezig is.
Ook met enkele extra winddeflectoren om bovenop je windscherm te plaatsen kan je testrijden, kwestie van niet de verkeerde
aankoop te doen.
Dit kan bij BMW Kohl in Aken, geven graag en veel uitleg.
De kleine.
en andere toebehoren van de GS proefrijden. Best op voorhand eens contact opnemen om zeker te zijn dat jou typr aanwezig is.
Ook met enkele extra winddeflectoren om bovenop je windscherm te plaatsen kan je testrijden, kwestie van niet de verkeerde
aankoop te doen.
Dit kan bij BMW Kohl in Aken, geven graag en veel uitleg.
De kleine.