ik beschik momenteel over 3 verschillende schermen.
1 klein schermje van GIVI
2 middengroot verstelbaar scherm van MRA
3 groot scherm met spoiler.
heel leuk zou je dan denken ware het niet dat ik voor geen enkel scherm nog de toebehoren heb.
Kan iemand me helpen aan een adres, of heeft iemand de toebehoren, of kent iemand iemand.....
Je kan me er enorm veel plezier mee doen.
vandewalle.danny@gmail.com
Windscherm R1100R
Moderator: GVN
-
Walter Gaas
Re: Windscherm R1100R
Beste ingreep ooit op mijn R850R destijds: windscherm verwijderd.
Voordeel: Vééél stiller, gemakkelijker insturen en rijbewijsbescherming op autoweg: je kan gemakkelijk 120 - 130 aanhouden maar ook niet meer tenzij je de nekspieren van een stier hebt.
Nadeel: allemaal beestjes... 't vizierke wordt rap een echt slachtveld... en ja, als 't regent zal je rapper in je regenpak moeten duiken. Maar dat had ik er toch graag voor over zenne.
Voordeel: Vééél stiller, gemakkelijker insturen en rijbewijsbescherming op autoweg: je kan gemakkelijk 120 - 130 aanhouden maar ook niet meer tenzij je de nekspieren van een stier hebt.
Nadeel: allemaal beestjes... 't vizierke wordt rap een echt slachtveld... en ja, als 't regent zal je rapper in je regenpak moeten duiken. Maar dat had ik er toch graag voor over zenne.
Re: Windscherm R1100R
Inderdaad, alhoewel mijn scherm verwijderd is geweest buiten mijn wil om....Walter Gaas schreef:Beste ingreep ooit op mijn R850R destijds: windscherm verwijderd.
Alhoewel ik bij het rijden veel meer tegendruk voel en me steviger moet vasthouden aan mijn stuur, heb ik minder last van wind rond mijn helm.
Lid van BMW MC Vlaanderen
04/2008: R850R - 07/2013: R1200R Classic
04/2008: R850R - 07/2013: R1200R Classic