B&B kust zuid-oost Engeland

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Molih

B&B kust zuid-oost Engeland

Bericht door Molih »

Hoi,

Om ons madam te plezieren en haar te bedanken dat ik regelmatig met de makkers op motortrip kan vertrekken :grin: , zou ik met haar en onze zoon (5jaar) begin november naar de kust van Zuid-Oost Engeland willen trekken (Brighton, Hove,...) voor een paar daagjes.

Iemand een suggestie van een goeie B&B of kleinschalig hotel in die buurt. Mag gelegen zijn in het hinterland dus nt persé aan de kust.

Overtocht heb ik al gevonden via DFDS vanuit Duinkerke voor een zeer schappelijke prijs.

Alvast bedankt voor jullie reakties.

Groeten,

Renaat
albatros

Re: B&B kust zuid-oost Engeland

Bericht door albatros »

Vorige maand nog 1 nachtje hier gezeten: http://www.theroyalhotel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Prijs valt goed mee en het eten is naar Engelse normen best te pruimen :lol:
Prachtig gelegen hotel in Deal, buurt van Dover.
2 daagjes door de Downs in Kent gereden en bezoekje aan Leeds Castle is zeker een aanrader!

Succes.
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Molih

Re: B&B kust zuid-oost Engeland

Bericht door Molih »

Intussen een hotel gevonden: Best Western Marina & Spa in Dover. Rechtstreeks contact nemen met hotel bleek interessanter dan via de website te boeken, prijs was nog voordeliger (3 nachten kamer met ontbijt voor 210 pond).

Hotel ligt aan "het strand" en niet zo ver van Ferry terminal. Ideaal om van daar uit langs de kust te rijden of meer het binnenlandin te trekken. Ook op de laatste dag kunnen we dan nog een uitstap maken maar zitten we toch vlakbij de ferry terminal.

Groeten,

Renaat
Plaats reactie