van K naar gsa
Moderator: GVN
van K naar gsa
hoi,
reeds 3 weken de gelukkige bezitter van een nieuwe gsa na enkele jaren te zijn overgeschakeld van verschillende R-modellen naar een K1200gt.
was ik niet tevreden over de K; zeker wel maar het "boxergevoel" of hoe je dat ook noemt, is altijd blijven hangen en eigenlijk nooit verdwenen.
aan de overschakeling van de R naar de K heb ik maanden moeten wennen, in omgekeerde richting nu slechts enkele dagen, het "goed gevoel" weet je wel.
niets aan te doen en uiteraard helemaal niet erg, maar na enkele jaren heb ik terug het gevoel met een echte BMW te rijden al heb ik vele duizenden kilometers genoten van de k1200gt, laat dat duidelijk zijn.
de eerste 1000 km zitten er al lang op en nu snel naar de volgende duizenden.
toch één klein min puntje: het veel te zachte zadel, wat is dat, na 1 uur rijden begint het al te wringen, ik hoop dat dit ook een geval van "wennen" is al durf ik daar aan te twijfelen, we zien wel.
tot rijdens
grt, eric
reeds 3 weken de gelukkige bezitter van een nieuwe gsa na enkele jaren te zijn overgeschakeld van verschillende R-modellen naar een K1200gt.
was ik niet tevreden over de K; zeker wel maar het "boxergevoel" of hoe je dat ook noemt, is altijd blijven hangen en eigenlijk nooit verdwenen.
aan de overschakeling van de R naar de K heb ik maanden moeten wennen, in omgekeerde richting nu slechts enkele dagen, het "goed gevoel" weet je wel.
niets aan te doen en uiteraard helemaal niet erg, maar na enkele jaren heb ik terug het gevoel met een echte BMW te rijden al heb ik vele duizenden kilometers genoten van de k1200gt, laat dat duidelijk zijn.
toch één klein min puntje: het veel te zachte zadel, wat is dat, na 1 uur rijden begint het al te wringen, ik hoop dat dit ook een geval van "wennen" is al durf ik daar aan te twijfelen, we zien wel.
tot rijdens
grt, eric
Re: van K naar gsa
Veel plezier ermee. Werd of wordt de 12GT verkocht ?
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
- Contacteer:
Haha, bij mij net andersom: na 17 jaar K een boxer en nu weer K.
Heel veel plezier met je GSA. Fantastische motor!
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + 866Ɩ ƎS ┴˥00ƖƖʞ
Erwin
-
Een tip: kijk zo snel mogelijk uit naar een ander, lees beter, zadel. En ga dat vooral eerst flink proefzitten.eric GT schreef:hoi,
tot rijdens
grt, eric
I respect your opinion. But I don't give shit.
Betaalbaar en oerdegelijk, daar hoef je geen week mee proef te rijden...
http://shop.kahedo.de/product_info.php? ... ucts_id=17

http://shop.kahedo.de/product_info.php? ... ucts_id=17
Corbin, duur maar het beste (voor mij)
ik zeg dan ook al jaren : " na de aankoop van mijn moto, is mijn corbin de beste investering ooit

ik zeg dan ook al jaren : " na de aankoop van mijn moto, is mijn corbin de beste investering ooit

R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
was onmiddellijk verkocht voor een mooie eerlijke prijs, de motor zelf was dan ook nog als nieuw ook al stonden er 50.000 km op de teller.Bob schreef:Veel plezier ermee. Werd of wordt de 12GT verkocht ?
grt.
-
Lastig he, die nicknames met model namen erin....Nu ga je opnieuw moeten registreren als Erik GSA..... 

R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
hoi
in het lijstje van Kahedo zie ik geen r1200gsa staan, wel een r1150gsa en dit is volgens mij niet hetzelfde?
of ben ik verkeerd?
wat betreft het corbinzadel; ik heb daar eens opgezeten en vond dat ik te dicht bij de tank zat waarbij je uiteraard niet meer naar achter kan schuiven, had het gevoel een beetje gevangen te zitten tussen tank en zadel.
ik blijf wel zoeken naar een gepaste oplossing, misschien is het wel gewoon enkele kilometers wennen, we voelen wel.
grt, eric
in het lijstje van Kahedo zie ik geen r1200gsa staan, wel een r1150gsa en dit is volgens mij niet hetzelfde?
of ben ik verkeerd?
wat betreft het corbinzadel; ik heb daar eens opgezeten en vond dat ik te dicht bij de tank zat waarbij je uiteraard niet meer naar achter kan schuiven, had het gevoel een beetje gevangen te zitten tussen tank en zadel.
ik blijf wel zoeken naar een gepaste oplossing, misschien is het wel gewoon enkele kilometers wennen, we voelen wel.
grt, eric
nicknames...nog niet aan gedacht, inderdaad lastig.
we weten weeral wat te doen, dank voor de nuttige opmerking.
grt.
we weten weeral wat te doen, dank voor de nuttige opmerking.
grt.
-
Gaat ge ongetwijfeld nog doen....zeker na een ritje van 6-700km of meerdaagse ritten.......eric GT schreef:ik blijf wel zoeken naar een gepaste oplossing, misschien is het wel gewoon enkele kilometers wennen, we voelen wel.
grt, eric
Kahedo levert aan wunderlich en touratech denk ik, dus veel kans dat je op de die websites wel iets gaat vinden.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
- Contacteer:
eric GT schreef:hoi
of ben ik verkeerd?
grt, eric
Kijk eens bij Touratech. Die heeft zadels voor de 1200GSA, gemaakt door Kahedo.
Groet,
Erwin
Erwin
-
Bij mij hetzelfde, de GS blijft meest op stal. DeK1300GT rijdt heerlijk. Veel plezier met de GSA®win schreef:Haha, bij mij net andersom: na 17 jaar K een boxer en nu weer K.