Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Herinneren jullie de reklame nog van den aldi?
Ik had mij z'n interkommeke gekocht.
Awel pas den eerste keer uitgestest vorig week-end op het kampeeer week-end.
Awel ik hoor mijn princess zagen maar dan ook perfect zagen tot 120 km per uur.
Nadien wordt het minder, met als gevolg dat ik sneller begin te rijden
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
de witten schreef:Herinneren jullie de reklame nog van den aldi?
Ik had mij z'n interkommeke gekocht.
Awel pas den eerste keer uitgestest vorig week-end op het kampeeer week-end.
Awel ik hoor mijn princess zagen maar dan ook perfect zagen tot 120 km per uur.
Nadien wordt het minder, met als gevolg dat ik sneller begin te rijden
niet geloven hoor mensen, ik heb op den duur die intercom gewoon af gedaan, om terug op mijn gemak op de motor te zitten, zonder al die commando's...
eindelijk weer rust achterop...
Geloven jullie dat , een vrouw die ophoud met te commanderen?
Nee nee ik rij vanaf nu aan warp snelheid.
Je weet nooit dat dat ding je gedachten doorzend, heeft er hier iemand een oplossing voor?
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Ligt misschien aan de intercom van den Aldi die alleen maar gezaag van vrouwen doorlaat. Oplossing 1 = intercom thuis laten - 2 = zonder vrouw rijden - 3 = het niet als commanderen aanzien maar als zeer lieve woordjes - 4 = muziek opzetten.
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
motorprinsesje schreef:Die site is bijna historisch... ik zal die eens veranderen naar mijn dagboek over motorijden... maar moet eerst foto's verzamelen dan...
heb sinds vandaag mijn voorlopig rijbewijs dus, nu nog motor en kan beginnen aan mijn avontuur
Hola, hola, van den eerste keer door uw examen geraakt. En een maand geleden durfde je nog niet eens de Witten zijn Zwarte te verzetten
GEFELICITEERD, en als beloning zal den Xa4 een een ritje met u maken
Stefken schreef:[Hola, hola, van den eerste keer door uw examen geraakt. En een maand geleden durfde je nog niet eens de Witten zijn Zwarte te verzetten
GEFELICITEERD, en als beloning zal den Xa4 een een ritje met u maken
NEEN, ik heb VOORLOPIG rijbewijs hé, ik mag een jaar rijden... binnen België dan...