Tips voor Pyreneeën - Maçanet de Cabrenys? Nee, toch ni.
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Relax
Tips voor Pyreneeën - Maçanet de Cabrenys? Nee, toch ni.
Wij gaan volgend jaar hierheen: http://www.campingmassanet.com/fr/accueil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bungalow in Maçanet de Cabrenys, het oostelijke uiteinde van de Pyreneeën.
Iemand tips voor ons (3 x GSA) qua route, to do's,...?
UPDATE: change of plans: we gaan naar Carretera de Pal, AD400 Xixerella, Andorra.
Hier dus: http://www.xixerellapark.com/bungalows/es/index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat de tips, opnieuw, maar komen. De offroad van Platte Vis, Luc Boxer en hun 2 maten heb ik al.
Bungalow in Maçanet de Cabrenys, het oostelijke uiteinde van de Pyreneeën.
Iemand tips voor ons (3 x GSA) qua route, to do's,...?
UPDATE: change of plans: we gaan naar Carretera de Pal, AD400 Xixerella, Andorra.
Hier dus: http://www.xixerellapark.com/bungalows/es/index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat de tips, opnieuw, maar komen. De offroad van Platte Vis, Luc Boxer en hun 2 maten heb ik al.
Laatst gewijzigd door Relax op 08 nov 2011, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
GSrijder
- Contacteer:
Re: Tips voor Pyreneeën - Maçanet de Cabrenys?
to do in uw geval: Er blijven

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Ik heb afgelopen vakantie daar in de streek geweest. Stuur U mijn GPS routes. De rit van Andorra naar Figueras is fantastisch. Figueras zelf is een aangenaam stadje met gezellige terrasjes en lekkere eetgelegenheden. Je ziet maar wat je er kan mee doen.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Mag ik mee ? 
I respect your shit. But I don't have an opinion.
Lid enzo bla bla maar fotoke is weg
In figueres zeker het Dali museum bezoeken Dirk, is zéér de moeite
Hasta La vista 
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
Hoi Bruno, ik ben een van de drie, en toevallig diegene die wel met routes overweg kanBruno schreef:Ik heb afgelopen vakantie daar in de streek geweest. Stuur U mijn GPS routes. De rit van Andorra naar Figueras is fantastisch. Figueras zelf is een aangenaam stadje met gezellige terrasjes en lekkere eetgelegenheden. Je ziet maar wat je er kan mee doen.
Wil je ze mij ook sturen aub, enne voor mijn plezier alvast vertellen of ze ook (gedeeltelijk) off road zijn ?
I respect your shit. But I don't have an opinion.
Reef,
routes zijn gewoon langs de baan. Aangezien ik met een R1200RT rij ben ik niet off road gegaan. Ik bezorg ze je als Relax daar niets op tegen heeft. Kan hij niet overweg met mapsource en die dingen? Uitleggen kan hij het anders wel.
routes zijn gewoon langs de baan. Aangezien ik met een R1200RT rij ben ik niet off road gegaan. Ik bezorg ze je als Relax daar niets op tegen heeft. Kan hij niet overweg met mapsource en die dingen? Uitleggen kan hij het anders wel.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
-
John
- Contacteer:
Ik heb daar ook een weekje vertoefd. Dan wel in Tapis, niet op een camping.
Enorm toffe stuurwegen op het Spaanse gedeelte. Maar wil je wat historie van de streek opsnuiven zijn tripjes naar Frankrijk ook aan de orde.
Enorm toffe stuurwegen op het Spaanse gedeelte. Maar wil je wat historie van de streek opsnuiven zijn tripjes naar Frankrijk ook aan de orde.
-
elPresidente
Ik ben ook geïnteresseerd. Mag ik alsjeblieft ook de routes via e-mail? Thanks.
Achtung Panzer!
-
Relax
GSrijder schreef:to do in uw geval: Er blijven
10-0
-
Relax
Als je tpegeeft dat ik ook met Mapsource overweg kan. Zal je zondag wel zien.ReeF schreef:Mag ik mee ?
Ik ben met twee verschrikkelijke cultuurbarbaren op pad, maar ik doe m'n best om hen over de drempel te krijgen. Tnx.Kmax schreef:In figueres zeker het Dali museum bezoeken Dirk, is zéér de moeiteHasta La vista
Ik kan er absoluuuuuut niet mee werken, maar Reef zou zelfs bekennen dat ie een wit konijn is voor jouw routes, anders heeft hij weer werk.Bruno schreef:Reef,
Zie mijn antwoord aan Kmax. Toch merci.John schreef:Ik heb daar ook een weekje vertoefd. Dan wel in Tapis, niet op een camping.
Als je een jaar wacht, krijg je ook de onze. En de plaatsen waar we op onze bek gingen erbovenop.elPresidente schreef:Ik ben ook geïnteresseerd. Mag ik alsjeblieft ook de routes via e-mail? Thanks.
-
Moto-Pyrénées
- Contacteer:
Re: Tips voor Pyreneeën - Maçanet de Cabrenys? Nee, toch ni.
Als je niet ver van Montferrier (09300) passeert, ben je welkom. Er is altijd iets fris in de frigo voor motorrijders.
-
Relax
Re: Tips voor Pyreneeën - Maçanet de Cabrenys? Nee, toch ni.
Tnx. Zal 'ns checken bij die luie Hollanders.