http://www.mil.be/meteo/index.asp?LAN=n ... int_hour=0
Ride Safe !

Moderator: GVN
Godverdoemme en ik heb a just een mail gestuurd waar ge beroepsmatig eens moet naar kijken.Harald schreef:'k em sjans van de week, vandaag en morgen thuis.
GSrijder schreef:Godverdoemme en ik heb a just een mail gestuurd waar ge beroepsmatig eens moet naar kijken.Harald schreef:'k em sjans van de week, vandaag en morgen thuis.
Hier van 't zelfde.Tazke schreef:'k zal pijs ik maar eens mijn wintervoering in de vest steken ... begint iets te koud te worden 's morgens
Zelfde hier, maar hier werd de aanvriezende mist opgevangen door de opzetspoiler en de bovenste paar cm's van m'n scherm.Radena schreef:Vanmorgen -3.5°C op boordcomputer en rijmplekken op mijn vizier! Ben 2 keer moeten stoppen om vizier boven de uitlaat te ontdooien...
Plezant is anders, maar file met koekblik is nog minder plezant.
Ik denk volgend jaar ook verwarmde handschoenen te kopen.GStephen schreef:(Eer)Gisteren bij momenten héél dichte mist gehad, maar goddank geen rijm of ijzel
Vandaag eindelijk een blauwe hemel.
De verwarmde handschoenen bewijzen hun dienst, maar ik peis van toch ook eens te kijken voor een verwarmde vest...
ja zot he, ben vandaag met 9,5° naar huis gereden.GStephen schreef:(Eer)Gisteren bij momenten héél dichte mist gehad, maar goddank geen rijm of ijzel
Vandaag eindelijk een blauwe hemel.
De verwarmde handschoenen bewijzen hun dienst, maar ik peis van toch ook eens te kijken voor een verwarmde vest...
Ik denk dat er al heel wat zout op de baan ligt, maar nog niet genoeg om het zichtbaar te maken... Trek mij dat niet zo aan, ga toch niet met koekblik, ik verkies nog eerder de trein!Tomini schreef:Ik blijf het volhouden tot ik zout zie liggen, dan motootje wassen en op stal om die verdoemde koekedoos (auto) te pakken tot ik geen wittigheid meer op de baan zie...