Mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik ze afschuwelijk vindt?
Of zijn het spelers van het plaatselijke ijshockeyteam die na een overwinning naar huis koersen en vergeten hebben hun helm af te doen?
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km| 2012 - heden R1200 GS |lid BMW MC VL
J schreef:vind ze leuk uitzien, maar gevaarlijk zo open.
Ge moet maar eens over den asfalt schuren met uw kinnebakkes. Het zal een mooi zicht zijn achteraf.
J
J schreef:vind ze leuk uitzien, maar gevaarlijk zo open.
Ge moet maar eens over den asfalt schuren met uw kinnebakkes. Het zal een mooi zicht zijn achteraf.
J
luc boxer schreef:
Dus met andere woorden ze zijn gemaakt voor de RUSOR
Het draadwerk wat dient om je kinnebakkes te beschermen zal zeker een accessoire worden met een gepeperde prijs?
Grtz!
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km| 2012 - heden R1200 GS |lid BMW MC VL
KLT-SE schreef:Mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik ze afschuwelijk vindt?
Of zijn het spelers van het plaatselijke ijshockeyteam die na een overwinning naar huis koersen en vergeten hebben hun helm af te doen?
Dus met andere woorden ze zijn gemaakt voor de RUSOR
Tja Luc den ene heeft een helm nodig om er slecht uit te zien en den andere niet he
Maar ik vind dat toch wel nen knappe helm op foto.... nu nog eens in het echt gaan bekijken.
Nu over dat gevaarlijk of niet.... ik rij altijd met mijn systeem helm overal open.... enkel als het regent gaat die dicht. Dus dat zal wel hetzelfde zijn dan zeker