F650 Funduro 1999

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
wipr
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 dec 2005, 23:00
Locatie: Wilrijk

F650 Funduro 1999

Bericht door wipr »

Hallo,

Ik sta op het punt om een Funduro van 99 te kopen. Het is echter een blauwe maar ik kan nergens terug vinden of dit een kleur was die je fabriek af kon bestellen. Gewoon om te weten of hij niet gespoten zou zijn.

Hij heeft wel een schuiver gehad maar dit is mooi hersteld. Kuipje staat nog mooi in het midden. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? Ik heb er eens op en neer mee gereden in de straat en hij deed het goed. Had precies de indruk dat tijdens het rijden naar links ter plekke draaien vlotter ging dan naar rechts. Rechts ging het ook maar lag precies wat zwaarder. Ik heb dit nog al bij andere moto's ervaren, moet ik me daar zorgen in maken of is het een kwestie van gewoonte?

Hij staat momenteel nog op 2dehands.be

Een blauwe met de kofferset is het.

Heb al gaan kijken dus, en nog veel vragen gesteld. Hij heeft hem altijd laten onderhouden bij BMW (Boomsesteenweg) en die hadden hem wijsgemaakt dat hij de ketting en tandwielen moest vervangen. Hij heeft heel weinig km's. (11500) en dus veel stilgestaan. Dus bij BMW hebben ze dan de ketting en tandwielen vervangen. Na 10j happerde de km-teller. bij 50 rijden schommelde hij tussen de 40-60 km en ze hebben deze dan nog in garantie!!! vervangen.

Mja, het zegt me wel wat en heb al een hele hoop moto's gehad maar eerlijk gezegd ook een paar miskopen en dat wil ik nu liever voorkomen.

graag jullie antwoord.

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... %2Fmotoren" onclick="window.open(this.href);return false;
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Re: F650 Funduro 1999

Bericht door demito »

FYI: Heb ze al in het donkerblauw gezien.
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Plaats reactie