Bike move rolplaat
Moderator: GVN
Bike move rolplaat
Hey waar vind je dit?
http://www.youtube.com/watch?v=SHeglNS6 ... re=related[/video]
ik zie wel onder het filmpje dat je het kan bestellen, maar indien het in een winkel te verkrijgen is verkies is deze optie.
thx
J
http://www.youtube.com/watch?v=SHeglNS6 ... re=related[/video]
ik zie wel onder het filmpje dat je het kan bestellen, maar indien het in een winkel te verkrijgen is verkies is deze optie.
thx
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
dr.trimble
-
nonkel moto
Re: Bike move rolplaat
bij r a d of geriche ik gebruik dat soms. Klein trukje leg een stukje houten plaat van +22mm dikte op de vloer, duw er je voorwiel op rol de mouver onder je middenbok en trek de motor op de bok , gaat veel gemakkelijker doe dan de plaat weg en rollen maar . Let wel op voor oneffenheden in de vloer en kijkt of de roller geschikt is voor het gewicht.
zie eens op2hands
grt nonkel moto
zie eens op2hands
grt nonkel moto
joehoe
J,
Ik heb de mijne over twee weken via het forum verkocht, ik had hem besteld bij louis.de, een week na de ontvangst van mijn overschrijving, was hij geleverd.
Je hebt er twee soorten in, de goedkoopste kan tot tot 350 kg dragen en kost iets van €60.
Ik heb toen ook naar een winkel in de omgeving gezocht, maar niet gevonden.
Ik vond het persoonlijk niet zo handig om mijn GS er op te trekken, ik weet dat Harald vroeger de middenbok van zijn RT op een matje plaatste om in de garage te draaien en dat werkte perfect.
Ik heb de mijne over twee weken via het forum verkocht, ik had hem besteld bij louis.de, een week na de ontvangst van mijn overschrijving, was hij geleverd.
Je hebt er twee soorten in, de goedkoopste kan tot tot 350 kg dragen en kost iets van €60.
Ik heb toen ook naar een winkel in de omgeving gezocht, maar niet gevonden.
Ik vond het persoonlijk niet zo handig om mijn GS er op te trekken, ik weet dat Harald vroeger de middenbok van zijn RT op een matje plaatste om in de garage te draaien en dat werkte perfect.

matje gaat niet, heb het geprobeerd, vloer is te ruw. Daarom dat ik overwoog voor ene plaat.
Ga eens kijken dinsdag dan bij RAD. Vind het vreemd dat het maar 60€ is terwijl diegene op het filmpje 199$ kost.
J
Ga eens kijken dinsdag dan bij RAD. Vind het vreemd dat het maar 60€ is terwijl diegene op het filmpje 199$ kost.
J
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Jo, effe of the record, wil je ook een filmpje posten wanneer je dat ding voor 't eerst gebruikt...nie voor mij maar voor relax.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Bij Louis in Duitsland. Kan ook online besteld worden. Zie volgende link
http://www.louis.de/_30fada3076720227cc ... r=10003343" onclick="window.open(this.href);return false;
Greetz
http://www.louis.de/_30fada3076720227cc ... r=10003343" onclick="window.open(this.href);return false;
Greetz
-
Dirk Pauwels
Deez is het origineel spul, 99 euro, tot 400 kg, bij telefix.de

die van mij is al zeker 15 jaar oud denk ik
Datona heeft een hele tijd dergelijke dingen zeer goedkoop gehad, mr ze staan niet meer in het gamma nu
voor de KTM (geen middenbok) had ik zoiets:

dit is nu een dure, mr bij datona is die 89 euro

die van mij is al zeker 15 jaar oud denk ik
Datona heeft een hele tijd dergelijke dingen zeer goedkoop gehad, mr ze staan niet meer in het gamma nu
voor de KTM (geen middenbok) had ik zoiets:
dit is nu een dure, mr bij datona is die 89 euro
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Heb ook nog een van de eerste Telefix modellen liggen (waren die niet uit gietijzer gemaakt
; beste aankoop ooit!
PS: voor meer gesofisticeerd spul: Becker Technik: http://www.becker-technik.de/" onclick="window.open(this.href);return false; . Aanrader; binnen de week na bestelling was de middensteun voor de Guzzi geleverd.
PS: voor meer gesofisticeerd spul: Becker Technik: http://www.becker-technik.de/" onclick="window.open(this.href);return false; . Aanrader; binnen de week na bestelling was de middensteun voor de Guzzi geleverd.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
Relax
(s)Campi Di Pampi schreef:Jo, effe of the record, wil je ook een filmpje posten wanneer je dat ding voor 't eerst gebruikt...nie voor mij maar voor relax.
Slecht vel.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Ik dacht zulke plaat gezien te hebben bij Gericke in hasselt.

ja is handig, maar ik vermoed dat het gemaakt is voor polybeton vloeren. In de garage hier is het moeilijk maar te doen.
Ik heb er wel die blokkering afgehaald want die sleept hier over de grond en dan wordt het echt onmogelijk. Heb het ding er dan maar afgehaald, is ook gemakkelijker om hem op te bokken.
Alé het werkt en hij staat mooi tegen de muur.
J
Ik heb er wel die blokkering afgehaald want die sleept hier over de grond en dan wordt het echt onmogelijk. Heb het ding er dan maar afgehaald, is ook gemakkelijker om hem op te bokken.
Alé het werkt en hij staat mooi tegen de muur.
J
Bij afbokken een keer zijdelings onderuit gegaan. Vergeten het plateau te blokkeren...