Garmin Nuvi 3970 heeft het beste scherm ...

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
lucvl

Garmin Nuvi 3970 heeft het beste scherm ...

Bericht door lucvl »

Hallo,
Iedereen heeft het altijd over de 660 of 550 of 220 of... maar allen vind ik moeilijk leesbaar in vol zonlicht.
De 3970 is bij mij weten de enige die dit probleem niet heeft.
Het is niet waterdicht, maar zit in een afgesloten GPS houder, dus dit is geen probleem.
Het is wel een Garmin en heeft dus een aantal nadelen (software niet aanpasbaar aan de echte noden van de motorrijder (cfr Becker Crocodile)
Daarenboven kan mapsource niet gebruikt worden (voor mij geen probleem want ik plan de avond tevoren)
Plannen op het toestel zelf zou beter kunnen, maar terug, dit is het enige toestel dat goed leesbaar is in de zon.

Of weet iemand een ander toestel met een open source dat dezelfde schermkwaliteiten heeft als dit toestel?
De ideale wereld zou de becker crocodile zijn met het scherm van de 3970 en life time kaart updates.

Ander alternatief: GSM type Galaxy S2: iemand hier ervaringen mee?
R1200GS '08, R100RS '80,V70 Racer '11
Cindy

Re: Garmin Nuvi 3970 heeft het beste scherm ...

Bericht door Cindy »

en de schokbestendigheid?
lucvl

Re: Garmin Nuvi 3970 heeft het beste scherm ...

Bericht door lucvl »

al een 10.000 km mee gedaan: door de verpakking absoluut geen probleem: GPS zit in een soort van verpakking die ook de schokken opvangt.
zie http://onlinegpsworld.com/navitech-cycl ... e-traffic/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het aanraakscherm was een probleem omdat dit met je handschoen niet mogelijk was (zelfde als voor smartphone), maar daar is nu ook al een oplossing voor: koperdraadje door de handschoen
R1200GS '08, R100RS '80,V70 Racer '11
Plaats reactie