Tolwegen Portugal
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Tolwegen Portugal
Iemand een idee hoe het werkelijk (=praktisch) zit met het al dan niet moeten/hoeven/kunnen en niet willen betalen van tol voor, inmiddels, alle snelwegen in Portugal, door buitenlandse motorrijders?
Re: Tolwegen Portugal
Geen idee. Ik ga er heen in juli maar ben van plan me ver van de tolwegen te begeven. 

b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
Soms komt een (stuk) snelweg beter uit, ik rijd niet voor de verhalen, het fotoalbum, of stickers op alukoffers.
Hoi,
Eén ding is zeker. De snelwegen van Portugal zijn van schitterende kwaliteit (met de nodige zandbak-stops voor wie niet meer kan/wil stoppen).
Wat niet altijd kan gezegd worden van onze 'puttostrades'.
Have fun.
Cheers,
Dim
Eén ding is zeker. De snelwegen van Portugal zijn van schitterende kwaliteit (met de nodige zandbak-stops voor wie niet meer kan/wil stoppen).
Wat niet altijd kan gezegd worden van onze 'puttostrades'.
Have fun.
Cheers,
Dim
Ride like the wind
Helemaal mee eens, dat heb ik vorige week ondervonden. Ben bij 3 postkantoren geweest voor info over de tol en buitenlandse motorrijders, zij verkopen die kastjes aan automobilisten, en alle 3 verschillend antwoord waarvan geen een bruikbaar. Afgezien hoe je met zo'n kastje (op je helm plakken?) onder die detectiebruggen door moet rijden. Vond het toen wel best. Helaas niet in de buurt geweest van snelweg-grensovergangen. Wellicht dat daar wel gerichte antwoorden zijn. Want met de ANWB en het Portugese verkeersburo kom je ook niet verder.
Groet.
Groet.