scherm zumo550 kapot
Moderator: GVN
scherm zumo550 kapot
is er iemand die weet hoe je aan een scherm van deze zumo 550 kan geraken, en eventueel plaatsen?
Re: scherm zumo550 kapot
op eBay met trefwoorden 'touchscreen Zumo 550' zoeken. Meest uit de Verenigde Staten of het Verre Oosten.
Montagevoorbeelden zijn met Google wel te vinden
Montagevoorbeelden zijn met Google wel te vinden
-
tweecilinderke
bij garmin zelf! mailtje naar garmin supportis er iemand die weet hoe je aan een scherm van deze zumo 550 kan geraken, en eventueel plaatsen?Guygsa
PrivéberichtE-mail
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Heb onlangs zo'n scherm besteld via e-bay(en pay pal) en is correct verlopen !(20€)
Moet het nog wel zelf plaatsen ,maar wacht tot mijn huidig scherm nog meer krassen heeft !
Filmke voor het vervangen :
http://www.geocaching.be/ipb-nl/index.p ... en-oregon/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet het nog wel zelf plaatsen ,maar wacht tot mijn huidig scherm nog meer krassen heeft !
Filmke voor het vervangen :
http://www.geocaching.be/ipb-nl/index.p ... en-oregon/" onclick="window.open(this.href);return false;
- FREEBIKER
Gewoon gps binnendoen bij verkoper tot verleden week geeft garmin zelfs buiten garantie je een herstelde 550 terug.
Maat van mij zelf voor gehad en bevestigd door verkoper.
Maat van mij zelf voor gehad en bevestigd door verkoper.
Freebiker
1600GT
1600GT
Heb mijn defecte Nuvi (24mnd oud) opgestuurd naar Garmin Europe U.K, en ontving een offerte van GBP 79,00 voor de reparatie.
Heb ik gedaan, vanwege de Lifetime kaartupdates die erop zit.
Hoe en waarom jullie gratis een vervangend toestel krijgen is mij dan ook niet duidelijk.
Heb ik gedaan, vanwege de Lifetime kaartupdates die erop zit.
Hoe en waarom jullie gratis een vervangend toestel krijgen is mij dan ook niet duidelijk.
Heb hetzelfde voor gehad met de 550 en binnen gedaan .
Twee weken gewacht en was als nieuw een 80 euro betaald .
Wel even een probleem met de life time update,omdat ge dan een nieuw ID hebt en was niet aangepast bij Garmin .
Maar door de dealer netjes opgelost en nu is hij na een paar weken gebruik terug als ervoor.
Had wel de eerste momenten last omdat ze er zelf een oudere versie opzetten .
Dus moet alles terug installeren zoals je gewoon bent,maar een aanrader .
Groeten
patrick en daniella
Twee weken gewacht en was als nieuw een 80 euro betaald .
Wel even een probleem met de life time update,omdat ge dan een nieuw ID hebt en was niet aangepast bij Garmin .
Maar door de dealer netjes opgelost en nu is hij na een paar weken gebruik terug als ervoor.
Had wel de eerste momenten last omdat ze er zelf een oudere versie opzetten .
Dus moet alles terug installeren zoals je gewoon bent,maar een aanrader .
Groeten
patrick en daniella
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET
K 1200 LT-R 850 RT
K 1200 LT-R 850 RT
-
edargpu
Ondertussen de raad opgevolgd van tweecilinder en vandaag een mail gekregen met een bevestiging dat ik mijn toestel naar een kiala punt mag brengen.
@ tweecilinder,heb je uw zumo in het tasje gelaten en zo opgestuurd?
Edargpu
@ tweecilinder,heb je uw zumo in het tasje gelaten en zo opgestuurd?
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
tweecilinderke
Luc, heb de zumo in een doek gedaaid en in een dooske gestopt tegen het schokken want bij die koerierdiensten durven ze wel eens .......
reken op 14 dagen eer je hem terug hebt
reken op 14 dagen eer je hem terug hebt
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
clublid
clublid
-
edargpu
Thx,er is helemaal geen haast bij
en hopelijk mag ik op dezelfde coulance rekenen als ze voor jou hebben gedaan.
We zien wel zeker
Edargpu
We zien wel zeker
Edargpu
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Heb mijn 6 jaar oude zumo 550 (kapot scherm) opgestuurd via Kiala naar Garmin België en 10 dagen later een volledig nieuwe Zumo 550 gekregen.
Over een goede service gesproken...
Suzuki Bandit 600 - Honda CB 600 - BMW R 1150 R - BMW K1300 GT
-
edargpu
Nu,kan nie anders dak ook nen nieuw krijg toch
Let's cross fingers.
Edargpu
Edargpu
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Draad update:
Intussen gisteren mijn vierde(!) Nuvi binnen gekregen uit de U.K. Hoop dat ie het nu wél blijft doen, en zoniet, dat binnen de 90dgn reparatie-garantie, de problemen naar voren komen. Overigens is er geen sprake van reparatie- je krijgt gewoon een wisseltoestel. Wel met Garmin Europe af kunnen maken dat de toestellen door UPS aan huis afgehaald werden.
De Zumo 660 had óók defecten, binnen de 1jr garantie. Het wisseltoestel is vandaag binnen gekomen. Dat is kostenloos verzorgd door de a-Shop Bvba in Kapellen.
Ben benieuwd, ook naar mijn geduldslimiet met Garmin.
Positieve kant, bij al die Garminrommel, is dat je het kaart/borden lezen/onthouden niet verleerd.
Intussen gisteren mijn vierde(!) Nuvi binnen gekregen uit de U.K. Hoop dat ie het nu wél blijft doen, en zoniet, dat binnen de 90dgn reparatie-garantie, de problemen naar voren komen. Overigens is er geen sprake van reparatie- je krijgt gewoon een wisseltoestel. Wel met Garmin Europe af kunnen maken dat de toestellen door UPS aan huis afgehaald werden.
De Zumo 660 had óók defecten, binnen de 1jr garantie. Het wisseltoestel is vandaag binnen gekomen. Dat is kostenloos verzorgd door de a-Shop Bvba in Kapellen.
Ben benieuwd, ook naar mijn geduldslimiet met Garmin.
Positieve kant, bij al die Garminrommel, is dat je het kaart/borden lezen/onthouden niet verleerd.
-
edargpu
Mijn Zumo is nu al meer dan een maand weg. Eens contact opgenomen met garmin en zumo is daar nooit toegekomen.Dan maar contact opgenomen met Kiala en blijkt dat mijn pakje(zumo550) ergens is verloren geraakt.Als reden geven ze me op dat daar iemand nieuw werkte in het kiala punt en de juiste procedure niet had gevolgd.'k Moet mij geen zorgen maken kreeg ik aan de andere kant van de lijn te horen,komt wel boven water. Dus ondertussen is de zumo nu nog niet gemaakt. Het zal mij weeral niet overkomen pfff.....edargpu schreef:Nu,kan nie anders dak ook nen nieuw krijg tochLet's cross fingers.
Edargpu
Edargpu
Laatst gewijzigd door edargpu op 29 nov 2012, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Jo De Paepe
neen alleen een beetje geduld hebben'k Moet mij geen zorgen maken kreeg ik aan de andere lijn te horen,komt wel boven
als reactie telkens : beetje geduld he meneer ,we zijn er mee bezig!!!
-
mecapuet
Mijn Zumo 550 ook binnen gedaan, Hij ging nog perfect, maar laad niet op via moto of auto...via lichtnet wel.
Na een week mail gekregen van "Point 2 Leuven" ...met het volgende: "Het toestel is niet meer te herstellen. Garmin bied je een nieuwe Zumo 550 aan voor de prijs van 146.39 euro".
Niet veel keus...een nieuwe dan.
Ja Edargpu...niet veel geluk gehad de laatste tijd, hoop dat het snel in orde komt.
Gr, meca.
Na een week mail gekregen van "Point 2 Leuven" ...met het volgende: "Het toestel is niet meer te herstellen. Garmin bied je een nieuwe Zumo 550 aan voor de prijs van 146.39 euro".
Niet veel keus...een nieuwe dan.
Ja Edargpu...niet veel geluk gehad de laatste tijd, hoop dat het snel in orde komt.
Gr, meca.
Laatst gewijzigd door mecapuet op 29 nov 2012, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
edargpu
Ah bon,das goed nieuws. Nog enkele maanden geduld dusJo De Paepe schreef:neen alleen een beetje geduld hebben'k Moet mij geen zorgen maken kreeg ik aan de andere lijn te horen,komt wel boven, ik wacht al 14 maanden op 2 remschijven die zoek geraakt zijn.
als reactie telkens : beetje geduld he meneer ,we zijn er mee bezig!!!
Edargpu
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
bij m'n broer idem als bij meca.
zumo 660 was gevallen en het scherm was gebarsten.
opgestuurd en na enkele weken bericht gekregen dat mits opleg van 143 euro er een vervangtoestel beschikbaar was.
maar beter dit bedrag opleggen dan geen toestel meer hebben, voor dat geld koop je geen andere.
gr rob.
zumo 660 was gevallen en het scherm was gebarsten.
opgestuurd en na enkele weken bericht gekregen dat mits opleg van 143 euro er een vervangtoestel beschikbaar was.
maar beter dit bedrag opleggen dan geen toestel meer hebben, voor dat geld koop je geen andere.
gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
-
edargpu
Daarnet kreeg ik in de meelbox dat mijn toestel terug in het kiala punt ligt waar ik het heb afgegeven.'t Was verloren,ze wisten van niets en nu ligt het terug in het kiala punt.Ben es benieuwdedargpu schreef:Mijn Zumo is nu al meer dan een maand weg. Eens contact opgenomen met garmin en zumo is daar nooit toegekomen.Dan maar contact opgenomen met Kiala en blijkt dat mijn pakje(zumo550) ergens is verloren geraakt.Als reden geven ze me op dat daar iemand nieuw werkte in het kiala punt en de juiste procedure niet had gevolgd.'k Moet mij geen zorgen maken kreeg ik aan de andere kant van de lijn te horen,komt wel boven water. Dus ondertussen is de zumo nu nog niet gemaakt. Het zal mij weeral niet overkomen pfff.....edargpu schreef:Nu,kan nie anders dak ook nen nieuw krijg tochLet's cross fingers.
Edargpu![]()
Edargpu
Edargpu
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
mecapuet
Goed nieuws Edargpu...heb een nieuwe gekregen/betaald, was op een 10 tal dagen geregeld, op deze een half jaar garantie gekregen.
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
patrick k100
-
edargpu
Daarnet dus het pakje gaan ophalen en er zat een nieuw of beter gezegd een refurbished toestel in.Kostenloos vervangen en mijn lifte time update wordt verder gezet op dit toestel.Dus buiten het verzendingsprobleem bij kiala is alles mooi afgehandeld door garmin. Thnak you garmin
Edargpu
Edargpu
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Den Woesten
Heb ik dus juist gelezen door de link van EPargpu en het kan dus een zeer goeie deal zijn voor 50€.
Kijk bij te koop.
Steven.
Kijk bij te koop.
Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is