Als ik kom zal het zeker later zijn, eerst den 100pd in wieze stallen voor de oldtimerbeurs dit weekend
en dan heb we nog een receptie die ik niet wil missen
tot dan
Moderator: GVN
Yep en wulle zullen er normaal ook zijntweecilinderke schreef:Vrijdag is het weer zover zeker?
Als ik kom zal het zeker later zijn, eerst den 100pd in wieze stallen voor de oldtimerbeurs dit weekend
en dan heb we nog een receptie die ik niet wil missen![]()
tot dan

dan moet ge vrijdag uw burgerplicht eens vervullen hejaren geleden dat ik daar nog is ben langs geweest.
Awel ge moogd daar iets drinkenà propos , receptie ????????
leg ne keer uit !!!
tweecilinderke schreef: Awel ge moogd daar iets drinkenen dan komen ze rond met hapjes enz.
Word meestal gedaan bij een opening van een zaak, huwelijk, geboorte, verjaardag.
Eigenlijk zijn alle redenen goed om een receptie te geven.
Is meestal ook op uitnodiging![]()

dan moet ge vrijdag uw burgerplicht eens vervullen hetweecilinderke schreef:jaren geleden dat ik daar nog is ben langs geweest.
Allemaal uitvluchtenHarald schreef:Zou wel willen maar ik moet al werken tot 22.30u (als alles goed mee gaat )
en dan is het nog bijna een uur tot Merelbeke

patrick k100 schreef:@ harald ;een uur van opwijk naar merelbeke ? met de velo
steekt uw blauw lampkes aan , en rijdt van den eerste keer doorDus na de Shift éérst nog naar Wemmel rijden

Ja lap, dus moeten al diegene die, door u, niet kwamen hun activiteit verplaatsen om toch wel naar daar te gaan.Relax schreef:Euuuuuuuh, 'k zie net in mijn agenda dat we moeten gaan eten. Vergeten.
Kans is dus klein, maar 't is niks speciaal of erg laat dus als ik in 't laat nog zin heb in ritje...