eerste ritje met de RT
Moderator: GVN
eerste ritje met de RT
Vandaag mijn eerste rit gemaakt met de R1150RT. Voelde een beetje als thuiskomen na 3 jaar R1100R en daarna 5 jaar VFR800fi. Ik sta wel paf van de windbescherming en de wendbaardheid. Hij trilt ook minder dan mijn R1100R en het schakelen is er ook op vooruitgegaan. Het is alleen wennen aan de duw in de rug op de autostrade. Er staat al een secdem verhoogd scherm op, maar was toch nog duidelijk voelbaar. Maar voor de rest supercontent!
Re: eerste ritje met de RT
Tja hoe groter (hoger) je ruit hoe meer duw in de rug he, de standaard en naar beneden zal geen duwke geven, toch niet in de rug 
Ah, dan heb ik de keuze tussen turbulentie en een duw in de rug?
be1150rt schreef:Ah, dan heb ik de keuze tussen turbulentie en een duw in de rug?
Of zoeken naar de juiste stand van uw windscherm.
Het kan ook dat het windscherm "te " groot/klein is voor uw lengte.
Het is allemaal een beetje uitzoeken.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Het moet niet altijd het nieuwste zijn hé, een R1150RT BLIJFT een dijk van een fiets.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
(s)Campi Di Pampi schreef:Het moet niet altijd het nieuwste zijn hé, een R1150RT BLIJFT een dijk van een fiets.
Bwaah het zou maar erg zijn moest nieuw niet ietsje doordachter of beter zijn maar dat neemt niet weg dat de 1150 blokken en alle modellen ermee uitgerust bangelijk goeie motoren zijn, als je een goeie 1150 hebt dan ben je een beetje gek als je die weg doet voor een andere zelfs al moet je er wat kosten aan doen !!!
gelukkig is 't in zijn geval alleen een duw in de rug die erg is, vroeger in motorrijder schreven ze altijd dat de motor niet goed was als ze geen schop onder de kont kregen, nu is een duwtje in de rug al teveel
-
Dirk Pauwels
R1150 rules....
En als't regent heeft hij ook waterkoeling.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
Relax
En voor zover ik mij herinner kan je 'r aardig een hoek mee om.
I respect your opinion. But I don't give shit.