Hoi motards!
Na mijn trouwe tweevoeter gisterenavond een goede beurt te hebben gegeven (met spons en zeemvel wel te verstaan) ging het brandende oliedruklampje van mijn rockster niet meer uit toen ik de motor startte. Ik legde de motor onmiddellijk stil om het oliepijl te checken wetende dat dit eigenlijk zinloos was omdat ik met regelmaat van de klok het oliepijl check en er altijd voor zorg dat er voldoende olie aanwezig is.
Ik start opnieuw en rijd verder. Na een aantal minuten ging het lampje spontaan uit. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Een vals contactje als gevolg van het water dat gebruikt werd bij het wassen van mijn motor?
Groeten,
Diederik
Oliedruklampje Rockster
Moderator: GVN
de oliedrukschakelaar zit onderaan links op je blok... er zit met een simpel schuivertje een draad aan , je kan er niet naast kijken...
misschien heeft water daar (zou me verbazen) of elders een ""contactje"" veroorzaakt, regelmatig stekkers eens uiteen trekken en met vochtverdrijver (bv WD40 of iets anders) behandelen op die manier voorkom je onnozelheden als bv aan de kant staan met een gecorredeerd contact of fichke...
misschien heeft water daar (zou me verbazen) of elders een ""contactje"" veroorzaakt, regelmatig stekkers eens uiteen trekken en met vochtverdrijver (bv WD40 of iets anders) behandelen op die manier voorkom je onnozelheden als bv aan de kant staan met een gecorredeerd contact of fichke...
-
brit