testreisje

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
fun-girl

testreisje

Bericht door fun-girl »

hoi jongens, 'k ben net terug van een testreisje in de Alpen,alvorens naar the Highlands te vertrekken.
't was nodig! :roll: Op de heenreis de batterij stuk (eigen schuld, 'k had er een veel te klein ding inzitten :idea: en 'k dacht dat het wel zou houden. Niet dus!)
Op de terugreis mijn funduroke bijna weggesmolten!!
Allemaal niet zo erg, maar 'k zou het toch liever niet meemaken als ik daar ergens in the middle of nowhere sta!!! :shock:
Ook nog gemerkt dan mijn regenpak de essentiële compententie niet meer beheerst: waterdicht blijven!!!! :cry:
Er is dus nog werk aan de winkel voor ik vertrek.
Gelukkig heeft Danny al een paar prachtige routes voor me uitgestippeld en veel nuttige tips gegeven!!! Waarvoor alvast veel dank.
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

hehehe tja, met de motor rijden is altijd een avontuur ! :wink:
Ik weet niet waar je geweest bent in de alpen, maar als je dat aankan, dan is schotland geen enkel probleem hoor ! :wink: have fun 8)
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
fun-girl

Bericht door fun-girl »

't komt weer gauw dichterbij, nog 3 keer slapen en ik ben weeral ribbedebie. Nog gauw een nieuw regenpak gekocht, hopelijk is het een overbodige aankoop geweest :P
If you can dream it
you can do it
Mark

Bericht door Mark »

Have fun! Schotland is een prachtig motorland, vooral dan de bovenste helft. Toemmetoch, zou er zelf ook nog eens dringend terug naar toe moeten... :P

M.
Karin_RT

Schotland

Bericht door Karin_RT »

Heykes Girl,

Ik ben vorig jaar voor een dikke week naar Schotland geweest.
Via Ijmuiden op de boot en in Newcastle er terug af.
Daarna 400 km noordwaarts gereden tot in Tomintoul.
Het was zalig hoor :)
Ik heb één dag van de zeven regen gehad, maar dan ook dat de wegen wegspoelden, moest erdoor om te gaan tanken, was ni zo leuk. Verder is het daar prachtig van natuur en moet je in het noorden wel wat uitkijken, want de schapen lopen daar los :)

Wens je een leuke trip, je gaat er zeker van genieten.
groetjes
Karin_gs
Plaats reactie