Ik ben uiteindelijk dan ook maar gezwicht. Ik heb met bijzonder veel pijn in mijn hart mij goede oude getrouwe K1100LT verkocht. En ik ben nu trotse eigenaar van een R1200GSA 2008. Alles erop en eraan. Ik heb al wat documentatie gezocht en gevonden. Gebruikershandleiding enz… Wat ik nog niet gevonden heb is een workshopmanual in Eng of Nl. Zijn die op het net te vinden?
Ik zal mijn Avatar natuurlijk nog moeten aanpassen, maar first things first.
Grzzz Maxxx
K1100 LT gewisseld voor R1200GSA
Moderator: GVN
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 04 jul 2005, 23:04
- Woonplaats: Denderland
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: K1100 LT gewisseld voor R1200GSA
Ben in 2006 overgestapt van K1100LT op R1150RT. Heel eerlijk, het heeft mij maanden gekost om te wennen aan de specifieke boxer-gedragingen. 't Is geen vier-cylinder hé. Maar ik heb het mij nadien niet beklaagd, en nu zou ik niets anders meer willen dan een boxer. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
FS1-E - RD200 - PE250 - XJ900 - K100LT - K1100LT SE - R1150RT - R1200GS
Re: K1100 LT gewisseld voor R1200GSA
ha ha vreemd he, bij mij is het omgekeerd. Zo'n vliegermoteur zie ik niet meer zitten. Rij nu met een K1300R met Akra, voorheen met een GSA (avatar)
Gelukkig zijn er verschillen in mensen he,
J![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gelukkig zijn er verschillen in mensen he,
J
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
't vollek va Gùùk red ùùk........
Re: K1100 LT gewisseld voor R1200GSA
Ja oke maar de K1300 is ook heel wat anders dan de oudere 1100, zowel qua motor als rijgedrag, de 1100 zijn vering, frame etc is onaangepast sinds 93 dacht ik dus da bolt echt wel slechter -slachte uitgedrukt- dan een R1200 ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)