Heeft er iemand ervaring met een dynojet power commander op een R1200GS?
Ik heb zonet eentje gewonnen en heb geen idee wat ik er van moet verwachten.
Alvast bedankt,
Guy
Dynojet power commander
Moderator: GVN
Dynojet power commander
R1200GS 2008 - K100RS 1991
Re: Dynojet power commander
hij zou zuiniger moeten worden
en je zou dan wel een open uitlaat moeten steken
dan is het bokkige er af en rijd hij heel soepel
meer pk en koppel
en je zou dan wel een open uitlaat moeten steken
dan is het bokkige er af en rijd hij heel soepel
meer pk en koppel
-
Dirk Pauwels
Er kan wel veel, maar het type van injectie bepaald wat er kan en niet. Best licht eens opsteken bij Ruud Frederiks.
Als je motor verder standaard blijft is er wss weinig winst te boeken, de 1200 is standaard al behoorlijk goed qua mapping, maar je kan altijd eens horen.
Zorg dat je voor je eraan begint alle software updates hebt gehad van BMW.
Gezien de vele mogelijkheden en combinaties zou ik er zelf niet aan beginnen, tenzij je van die dingen goed op de hoogte bent.
Als je motor verder standaard blijft is er wss weinig winst te boeken, de 1200 is standaard al behoorlijk goed qua mapping, maar je kan altijd eens horen.
Zorg dat je voor je eraan begint alle software updates hebt gehad van BMW.
Gezien de vele mogelijkheden en combinaties zou ik er zelf niet aan beginnen, tenzij je van die dingen goed op de hoogte bent.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Volgens dynojet is het gewoon plug and play. Ik moet gewoon doorgeven wat voor uitlaat ik heb steken. Dan wordt hij bij hen voorgeprogrammeerd. Dit zou een hele verbetering moeten geven. (voor 95%) Als hij voor 100% zou moeten afstellen, moet dit op de testbank.
Ik zou dit zelf niet kopen, maar aangezien ik hem gewonnen heb moet ik er toch iets mee doen. (Met mijn rijstijl is standaard meer dan voldoende)
Ik zou dit zelf niet kopen, maar aangezien ik hem gewonnen heb moet ik er toch iets mee doen. (Met mijn rijstijl is standaard meer dan voldoende)
R1200GS 2008 - K100RS 1991