Hoi
Net terug van de start van damesweekend waar ik mijn vrouwtje ben gaan uitwuiven. Moet zeggen dat het een echt BMW clubje was... deze tien dames vertegenwoordigen bijna het hele BMW gamma en dit met enkele funduro's, verschillende GSen gaande van 1100 tot 1200, enkele roadsters 850 en 1150 en een K1200S....
Ze zullen ze zien komen.....
Hey girls,
Hoe is 't geweest
Hopelijk hebben jullie zich goed geamuseerd
En had ik op voorhand geweten dat we ons reis naar Oostenrijk zouden moeten anuleren , dan ging ik natuurlijk ook van de partij zijn geweest.
Nu maar hopen dat Jan zijn moto vlug gemaakt is dat we misschien toch nog een 4-tal dagen naar Frankrijk of Duitsland of zo kunnen.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen
Een triest mufke
Hallo Dames en nieuwsgierige heren,
Ons dames week-end was weeral een voltreffer van formaat.
Het hotel was hetzelfde als vorig jaar (dus in orde).
Het gezelschap was grandioos.
De toerritten voor elk wat wils,prachtige bochten, af en toe een attractie onderweg o.a. "een koe op de weg", een ree die juist voor de motor van Anne overloopt, "een autobetuurder met de verkeerde kijk-techniek dus oeps het decor in","een hond op de straat".
Zoals jullie kunnen lezen we hebben allen een kei-tof meegemaakt.
Hey dames , ik ben zo één van die nieuwsgierige heren
Maar wat ik hier nergens kan terugvinden is
waar jullie naartoe zijn geweest.
Of heb ik iets over het hoofd " gelezen"
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
En dan nu mijn grote vraag...
Waar zitten die vrouwen met hun GS-en en K1200s tijdens de week?
_
Een antwoord op u vraag is mischien "op het werk"
Mijn vrouwtje wil vlammen met een vliegmachien dan moet ze maar zien dat ze kan betalen ook!
GRTS Danny