Net een zumo 660 LM gekocht

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
mmmmaxxxx
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 nov 2006, 23:14
Woonplaats: TEMSE
Locatie: Oost-Vlaanderen

Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door mmmmaxxxx »

Ik heb deze week een zumo 660 LM gekocht. Splinternieuw in de doos met alles er op en er aan. 2 jaar waarborg, Life update, beugels, lader, motorsteun, autohouder enz … En dit voor 507€ + Gratis verzending.
Nee niet bij de kouwe blauwe maar in een bedrijf in het kapellen. Eens besteld en betaald, de volgende dag netjes in je bus. Ik heb hem onmiddellijk gemonteerd. Mijn vorige was een 550 en ik moet zeggen 660 is een grote verbetering. Lane assist – berekeningssnelheid.
In juni vertrekken we voor een weekje motorplezier. Ik zal hem dan uitgebreid kunnen testen.
Grz Maxxx
BMW R1200 GSA 2008
Na regen komt
longontsteking
Afbeelding
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door p@rick »

Er zijn dus nog altijd mensen die in dit goeie toestel blijven geloven en zich niet laten afschrikken door de vele negatieve reacties... Who's next ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Danny
Berichten: 6460
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door Danny »

Tja bij mij gaf hij nog geen krimp verkeerd...doet wat ie moet doen of beter wat ik ervan verwacht :wink:
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door Mil »

Ja maar, jij gebruikt dat dan ook meer voor de belekes dan als gps, ist ni Danny :lol:
Leven is het meervoud van lef...
basty
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 dec 2008, 18:34
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door basty »

@Patrick,

Ik hou nog steeds van mijn 550 die ooit de jouwe was. Heeft ons ondertussen al door de Alpen, Ardeche, Pyrenëeen en menig andere trips geloodst. Gebruik hem wel enkel als GPS en tot hiertoe feilloos.

Grzzz Frank
IB1
Berichten: 178
Lid geworden op: 25 jan 2013, 21:15
Locatie: De Westhoek - Brussel

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door IB1 »

Mijn 660 die ik deze zomer gekocht heb heeft ook nog geen problemen gegeven.
Eentje met 2 wielen en een stuur.
Danny
Berichten: 6460
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door Danny »

Ja maar, jij gebruikt dat dan ook meer voor de belekes dan als gps, ist ni Danny :lol:
:lol:
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door p@rick »

basty schreef:@Patrick,

Ik hou nog steeds van mijn 550 die ooit de jouwe was. Heeft ons ondertussen al door de Alpen, Ardeche, Pyrenëeen en menig andere trips geloodst. Gebruik hem wel enkel als GPS en tot hiertoe feilloos.

Grzzz Frank
Doet me plezier dat te horen. En natuurlijk ook om nog eens iets van jouzelf te horen :wink:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
mario
Berichten: 416
Lid geworden op: 30 sep 2004, 20:04
Woonplaats: Zedelgem
Locatie: Zedelgem
Contacteer:

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door mario »

Bij aankoop K13S 04/2013 zat de navi (660) erbij als optie, ik loemperik akkoord, mijne 550 die ik reeds van 2006 heb, verkocht (veel spijt), eind augustus doet die 660 raar.
Wel goed dat het bij de dealer was met laden van de route, maand later opgestuurd naar garmin, 3 maand later terug van garmin, reden, tis gene 660 maar navi Bmw en dus opsturen naar Bmw, tis winter. Bmw vind geen fout, en dat terwijl iemand van garmin iets anders achter de schermen heeft verteld, nu nog altijd gene 660, ik zal wel van de Bmw dealer ene nieuwe krijgen, verschil met de 660, 550 sneller, beter scherm (afleesbaarheid), minder prul met opstarten, BT enz enz. Had ik mijne 550 nog maar !!!


Ja de ene gps is de andere niet zo te horen !!

ik heb mijne zumo nu zo een 3j en gebruik hem iedere dag van s'morgens tot s'avonds in truck en op de moto !
en nog nooit problemen mee gehad !!! :razz: super kontent van het toestel !!! :wink:
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door p@rick »

Bij aankoop K13S 04/2013 zat de navi (660) erbij als optie, ik loemperik akkoord, mijne 550 die ik reeds van 2006 heb, verkocht (veel spijt), eind augustus doet die 660 raar.
Wel goed dat het bij de dealer was met laden van de route, maand later opgestuurd naar garmin, 3 maand later terug van garmin, reden, tis gene 660 maar navi Bmw en dus opsturen naar Bmw, tis winter. Bmw vind geen fout, en dat terwijl iemand van garmin iets anders achter de schermen heeft verteld, nu nog altijd gene 660, ik zal wel van de Bmw dealer ene nieuwe krijgen, verschil met de 660, 550 sneller, beter scherm (afleesbaarheid), minder prul met opstarten, BT enz enz. Had ik mijne 550 nog maar !!!
Nu niet dat het een absolute waarborg zou zijn op succes, maar heb je het probleem destijds niet even hier op't forum aangekaart ? Misschien vond je hier de oplossing ? Tenzij het écht een hardwareprobleem en bijgevolg een garantiegeval zou zijn, dan kan je moeilijk om je dealer heen om het te laten vervangen...
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
mmmmaxxxx
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 nov 2006, 23:14
Woonplaats: TEMSE
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door mmmmaxxxx »

Ik was ook tevreden van de 550. Ik heb er de helft van Europa mee afgereden. Toestel werkt prima, en thuis gemaakte routes worden vlotjes gevolgd.
Andere koek is wnn je een route op het toestel zelf wil maken (zonder PC) op een camping of zo (ja sommige jongens gaan met het tentje samen met de makkers nog “low profile” op motortocht. En ja ook met een BMW onder hun gat. :-)
Stel je bent op plaats A en je wil via nog in te geven waypoints B, C, D, E naar plaats F. Plaats A is makkelijk, want je bent daar. Dan begin je over een erg klein en enorm tegenwerkend scherm te wrijven tot je aan plaats B bent. Even waypoint van maken (gemakkelijk). Dan wil je naar plaats C en dan godvé”é’”’è’(ç(“!ç”!(“dju :evil: begint die GPS toch wel terug op plaats A zeker…. Ik kan je vertellen dat de dag om voor je je route hebt aangemaakt tot plaats E.
Ik moet het nog proberen of het beter is met mijn 660, maar ik heb nog niet de tijd gehad.
Maar voor de rest was het idd een goed toestel.
Maar ik heb hem mee verkocht met mijn K-tje.
Grz Maxxx
BMW R1200 GSA 2008
Na regen komt
longontsteking
Afbeelding
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door p@rick »

mmmmaxxxx schreef:Ik was ook tevreden van de 550. Ik heb er de helft van Europa mee afgereden. Toestel werkt prima, en thuis gemaakte routes worden vlotjes gevolgd.
Andere koek is wnn je een route op het toestel zelf wil maken (zonder PC) op een camping of zo (ja sommige jongens gaan met het tentje samen met de makkers nog “low profile” op motortocht. En ja ook met een BMW onder hun gat. :-)
Stel je bent op plaats A en je wil via nog in te geven waypoints B, C, D, E naar plaats F. Plaats A is makkelijk, want je bent daar. Dan begin je over een erg klein en enorm tegenwerkend scherm te wrijven tot je aan plaats B bent. Even waypoint van maken (gemakkelijk). Dan wil je naar plaats C en dan godvé”é’”’è’(ç(“!ç”!(“dju :evil: begint die GPS toch wel terug op plaats A zeker…. Ik kan je vertellen dat de dag om voor je je route hebt aangemaakt tot plaats E.
Ik moet het nog proberen of het beter is met mijn 660, maar ik heb nog niet de tijd gehad.
Maar voor de rest was het idd een goed toestel.
Maar ik heb hem mee verkocht met mijn K-tje.
Grz Maxxx
Aan jouw uitleg te horen ben jij de persoon waarmee ik vorige week donderdagnamiddag een tijdje heb staan praten op de parking van Ludwig Motors ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
mmmmaxxxx
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 nov 2006, 23:14
Woonplaats: TEMSE
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Net een zumo 660 LM gekocht

Bericht door mmmmaxxxx »

Wat is de wereld toch klein. Ik heb je hiervoor nooit gezien en nu 2 keer op 1 week tijd. Dat is straf. :grin:
BMW R1200 GSA 2008
Na regen komt
longontsteking
Afbeelding
Plaats reactie