of voor wie graag zelf wat gaat neuzen
http://images.google.be/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DG
Moderator: GVN

Ik heb al jaren mijn papieren in mijn helm onder de voering, vroeger vergat ik ze al eens van een vest in de andere te doen, maar mijn hoed heb ik altijd bij als ik motorrij

Als ze uwe motor pikken hebben ze gelijk de papieren mee. Lijkt mij geen goede oplossing (toch niet voor de papieren). Bij mij zitten de papieren voor de motor in de binnenzak van mijn jas.een opbergvakske met sleutel achter uw nummerplakske
Inderdaad, voor die reden zitten mijn papieren dus ook in mijn jaszak.Patrick V schreef:Als ze uwe motor pikken hebben ze gelijk de papieren mee. Lijkt mij geen goede oplossing (toch niet voor de papieren). Bij mij zitten de papieren voor de motor in de binnenzak van mijn jas.
idem voor mijFrank K schreef:
Ik heb mijn papieren altijd in mijn jas. Vergeet deze ook wel eens door het wisselen van jas, maar in de helm is bij mij ook geen optie. Wissel regelmatig van helm.
Prima idee, ga ik ook doen. Dan ikke altij papier mee hebbe!Scan uw belangrijke documenten in en mail ze naar je eigen adres
Xavier schreef:Ivm papieren.
Wat ook nog een goede tip is bij elke buitenlandse reis. Scan uw belangrijke documenten in en mail ze naar je eigen adres. In geval van nood kan je hiermee al een eind op weg. Internetcafés heb je tegenwoordig overal.
greetz,
Xavier
idd, er worden zelfs boetes uitgeschreven voor het niet in bezit hebben van de originele papieren. een mildere agent kan pv opmaken met verplichting om de originele papieren te komen tonen in politiebureau (mijn buurman weet er alles van).robr1150rt schreef:Niettegenstaande de schitterende ideeën hier op deze topic, wens ik jullie correct in te lichten, dat het wettelijk verplicht is om de OFFICIELE documenten voor te leggen op ieder verzoek van een bevoegd persoon.