beschermfolie zijkoffers RT

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
de Ron

beschermfolie zijkoffers RT

Bericht door de Ron »

Er bestaat een beschermfolie voor de bovenkant en deksel van de zijkoffers. Ik heb echter vernomen dat het niet zo simpel is om het te doen zonder teveel luchtbellen onder de folie ... Heeft er iemand ervaring mee of kennen jullie iemand die het goed kan ?
Dank bij voorbaat voor de info !
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Harald

Re: beschermfolie zijkoffers RT

Bericht door Harald »

Als ik me niet vergis kan je daarvoor terecht bij
http://www.boxerpower.nl
Doorklikken op venturischield ;-)
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Mil

Bericht door Mil »

Zeepsop op het te beplakken object aanbrengen en dan vanuit het midden goed aandrukken.
Leven is het meervoud van lef...
de Ron

Bericht door de Ron »

Heb het gezien bij Boxerpower, Zeeland is wat ver, de montageinstructie kan ik niet open, ik probeer later nog wel eens ...
Voor het plaatsen een zeepsopje of alleen vloeibare zeep ? Ik denk dan met een spatel alles er onder uit wrijven ofzo ?
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Bob

Bericht door Bob »

de Ron schreef: Zeeland is wat ver
Het is niet Nieuw-Zeeland hé :wink:
Vanuit Antwerpen was 't minder dan een uurtje rijden, dus vanuit Wuustwezel ben je al halfweg. Bovendien : de mensen van boxerpower zijn geregeld in België, gisteren nog bij de BMW Discovery Day in Aartselaar.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
de Ron

Bericht door de Ron »

Heb er eens naar gebeld, ze doen het ook zonder dat de folie bij hen is aangekocht. Bedankt voor de tip ! :wink:
Mil

Bericht door Mil »

de Ron schreef:Heb het gezien bij Boxerpower, Zeeland is wat ver, de montageinstructie kan ik niet open, ik probeer later nog wel eens ...
Voor het plaatsen een zeepsopje of alleen vloeibare zeep ? Ik denk dan met een spatel alles er onder uit wrijven ofzo ?
Zeepsopje en dan met een spatel vanuit het midden goed aandrukken. Werkt perfect. Die mannen doen dat ook zo.
Leven is het meervoud van lef...
Plaats reactie