De contactpunten op mijn rider zijn volledig ingesleten, daardoor laadt hij niet meer op gedurende het rijden, en vooral , hij valt regelmatig uit, enkel resetten helpt dan nog ....
Ik heb zilverhars gekocht, en ik ga proberen daarmee de contactpunten terug in orde te krijgen.
Nu mijn vraag :
Ik zou nadien een wunderlich of touratech aanschaffen zodat het ganse zaakje veel stabieler zal staan.
Iemand ervaring hiermee ?
Op een treffen heb ik een R1100RT gezien waar de bevestiging van de gps boven de tellers en net onder de ruit bevestigt was, weet iemand waar je zo een steun kan kopen en als de verkoper deze eventueel bevestigt ?
Bedankt,
Henk
tomtom rider 1 contactpunten
Moderator: GVN
-
bijnaextuc
Re: tomtom rider 1 contactpunten
Ik heb een elastiek met 2 haakjes aan.
De 2 haakjes hang ik aan de gps en de elastiek gaat van gps achter de houder
door zodat de gps in de houder word gedrukt.Dan worden de contactjes niet beschadigd
omdat deze dan constant contact hebben met de houder.
Mvg
De 2 haakjes hang ik aan de gps en de elastiek gaat van gps achter de houder
door zodat de gps in de houder word gedrukt.Dan worden de contactjes niet beschadigd
omdat deze dan constant contact hebben met de houder.
Mvg
-
Mathy
Kijk eens hier: http://www.gps.nl/bmw_r1100rt.html. Bij mij is de GPS gemonteerd op zo een bar zoals je ziet op de onderste foto's.BONSAI schreef: Op een treffen heb ik een R1100RT gezien waar de bevestiging van de gps boven de tellers en net onder de ruit bevestigt was, weet iemand waar je zo een steun kan kopen en als de verkoper deze eventueel bevestigt ?
Bedankt,
Henk
Eens bellen of mailen naar die mensen, die verkopen dat misschien nog.
Waypoint Leuven bijvoorbeeld doet montage en hebben vermoedelijk ook een oplossing in die aard.
Succes!
Bedankt mannen,
de installatie zoals op de foto is precies wat ik voor ogen had.
Ik zal eens contact opnemen met waypoint.
Groeten, Henk
de installatie zoals op de foto is precies wat ik voor ogen had.
Ik zal eens contact opnemen met waypoint.
Groeten, Henk