Houder voor IPhone (hulp bij testverslagen)

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
eiRTee
Berichten: 649
Lid geworden op: 26 dec 2005, 09:54
Woonplaats: Aalst
Locatie: nevest Oilsjt

Houder voor IPhone (hulp bij testverslagen)

Bericht door eiRTee »

ik heb de mogelijkheid dit te testen maar bezit zelf geen IPhone

Wie voelt zich geroepen?
wooter
Berichten: 420
Lid geworden op: 28 jan 2010, 16:51
Woonplaats: 3730
Contacteer:

Re: Houder voor IPhone (hulp bij testverslagen)

Bericht door wooter »

Ik heb een iPhone, maar ook al zo dergelijke houder en kan je al zeggen wat wel en niet gaat werken :)

Voornamelijk het gebruik van handschoenen is een probleem... Het scherm registreert de aanrakingen niet als je met stevige lederen handschoenen het scherm wil manipuleren.

De aansluiting voor de laadkabel is interessant, maar de BMW iPod kabel past er niet in dus je kan 'm niet gebruiken op een RT of K met iPod/USB aansluiting.
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Houder voor IPhone (hulp bij testverslagen)

Bericht door p@rick »

Heb een iPhone 5, ik kom dus niet in aanmerking voor deze test maar zelfs al had ik een 4/4S dan liet ik de eer toch nog altijd liever aan anderen. De iPhone is me toch nog altijd wat te duur en te dierbaar om op die manier mee te sleuren op de moto, dan mag de fabrikant van zo'n case nog zo hard proberen mij ervan te overtuigen dat het allemaal geen kwaad kan. Van een Zumo of andere moto-gps wéét je dat ie daarvoor ontworpen is, maar 'n gsm/smartphone is toch nog iets anders. Allé, mijn gedacht hé...
Ofwel zit de phone in z'n hoesje in de zak van mijn motovest, ofwel reist hij mee in mijn "schoofzak" in de topkoffer.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
wooter
Berichten: 420
Lid geworden op: 28 jan 2010, 16:51
Woonplaats: 3730
Contacteer:

Re: Houder voor IPhone (hulp bij testverslagen)

Bericht door wooter »

Zo erg zou ik het niet stellen... Ik heb mijn 4S al een jaartje op de motorfiets, en zelfs met de iPod-kabel door de behuizing geperst nog geen last van vocht gehad. Maar enkel mijn linkerduim geeft soms een signaal door.
eiRTee
Berichten: 649
Lid geworden op: 26 dec 2005, 09:54
Woonplaats: Aalst
Locatie: nevest Oilsjt

Re: Houder voor IPhone (hulp bij testverslagen)

Bericht door eiRTee »

hmmm go on...I'm listening....
IB1
Berichten: 178
Lid geworden op: 25 jan 2013, 21:15
Locatie: De Westhoek - Brussel

Re: Houder voor IPhone (hulp bij testverslagen)

Bericht door IB1 »

Heb zo'n houder van interphone voor mijn Galaxy. Werkt redelijk, maar de handschoenen kunnen problemen geven.
Eentje met 2 wielen en een stuur.
Plaats reactie