bmw oldtimers on tour

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
hans crabbe
Berichten: 214
Lid geworden op: 19 sep 2005, 08:43

bmw oldtimers on tour

Bericht door hans crabbe »

Yoe de Boxeurs

Het vertrekpunt van de BMW oldtimerrit nu zondag is ook Court-St-Etienne op de locatie van de
http://www.bmw-motorradday.be" onclick="window.open(this.href);return false; omstreeks 13u.
"90 jaar BMW motorfietsen" wordt gevierd met enkele BMW oldtimers als extra attraktie en een héél leuke rit richting Floreffe en terug ! 125km kleine landelijke wegeltjes op maat van de oldtimers !

Voor nog meer info en garmin gps-track :

hans crabbe 052 359925

bakkerij . crabbe @ telenet . be

http://www.bmwclassictour.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ludo V E
Berichten: 314
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

Re: bmw oldtimers on tour

Bericht door ludo V E »

Ik zal er zijn met mijn oudje , op voorwaarde dat het niet gaat stortregenen , voor een beetje hemelwater ben ik niet bang , maar dat kuisen achteraf :-x :no: .
zal een kaarsje gaan branden in de Lourdes grot hier in de buurt , hopelijk staat ze hier ook niet onder water zoals in het echte LOURDES .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
de Pierre
Berichten: 65
Lid geworden op: 02 aug 2008, 15:23
Woonplaats: Zemst
Locatie: Vl. Brabant
Contacteer:

Re: bmw oldtimers on tour

Bericht door de Pierre »

ludo V E schreef:Ik zal er zijn met mijn oudje , op voorwaarde dat het niet gaat stortregenen , voor een beetje hemelwater ben ik niet bang , maar dat kuisen achteraf :-x :no: .
zal een kaarsje gaan branden in de Lourdes grot hier in de buurt , hopelijk staat ze hier ook niet onder water zoals in het echte LOURDES .
Ligt LOURDES niet bij OOSTAKKER ?
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: bmw oldtimers on tour

Bericht door patrick k100 »

nee UUSTAKKER :lol:
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Plaats reactie