moselhotel-sonnenblick

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Eddy K
Contacteer:

Re: moselhotel-sonnenblick

Bericht door Eddy K »

ziet er goed uit, veel plezier toe gewenst. :grin:
Proud to be a Biker
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

ziet er niet slecht uit .
Hou ons op de hoogte hoe het geweest is , hotel ,eten, omgeving etc :wink:
Man in Black

Bericht door Man in Black »

Goede tip, merci
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Obiwan

Bericht door Obiwan »

Hotel is een beetje vergane glorie maar wel een leuke sfeer. BBQ is geweldig en pas op met het Mözelfeuer!
Obiwan

Bericht door Obiwan »

Oké, ikzelf ben er wel geweest ;-)

Zet je motor in de stalling goed op slot. Er verdwijnt er wel eens eentje.
Relax

Re: Re:

Bericht door Relax »

Obiwan schreef:Hotel is een beetje vergane glorie maar wel een leuke sfeer. BBQ is geweldig en pas op met het Mözelfeuer!
Let wel op ik kan nog geen bevindingen over het hotel geven, daar ik er nog niet geweest ben, er zijn individuen die zich storen als ik iets vertel waar ik nog niet genoeg ervaring mee heb opgedaan!!!!!
Als ik raad vraag dan wil ik, en ik vermoed met mij de meeste mensen, dat graag van mensen die ervaring hebben, niet van mensen die het zelf niet kennen maar toevallig iets kochten en dit graag geweten willen hebben. Wees dan gewoon zo netjes om dat erbij te vermelden.
Bij dit hotel heeft niemand wat gevraagd, jij hebt gewoon een adres gedeeld, dus daar is niks fout mee. Wél met iemand een helm aanpraten die je zelf nog nooit droeg.
Als je dat nog niet wil/kan snappen, zegt dat meer over jou dan over mij.
Veel plezier.
I respect your opinion. But I don't give shit.
de Ron

Bericht door de Ron »

Ben onlangs naar de Moezel geweest , meer bepaald naar Cochem. Heb dan pal in het centrum een hotelletje gevonden "Am Markt". Betaalde 35 euro pp + ontbijt. Zeer proper en recent gerenoveerd hotel, ik schat een 7 à 8 kamers. zeer vriendelijke ontvangst mooie kamer en badkamer en ontbijt prima in orde. Enigste minpuntje is dat je de motor wel op een parking kan zetten waarvan met de poort s'avonds sluit, is niet overdekt en is op een 200 m van het hotel, en het weggetje gaat redelijk steil omhoog !! En in Cochem zoweer een Ierse pub gevonden (waar een soort Armeniër in staat :shock: ), maar met Guinnes van het vat :mrgreen:
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
judge
Contacteer:

Bericht door judge »

Heb reeds heel wat afgereden in Duitsland en dat hotel was 1 van de eerste .
Indien je graag contact zoekt is dat daar geen enkel probleem ,is geen 4 sterren hotel maar al wat je moet als motorrijder .
Heb jaren geleden met een chopper die omgebouwd was veel problemen gehad .
Wel ze zijn mij komen halen en hebben mij naar de dichtstbijzijnde dealer gebracht .
Eten is zeker goed en prijs is zeker niet slecht voor verschillende overnachtingen .
Bekomt ook elke dag een route naar keuze die op je garmin gezet wordt ter plaatste .
Nogmaals is een aanrader en niks is perfect of wel soms ?
Groeten
Patrick en Daniella
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET
K 1200 LT-R 850 RT
Plaats reactie