Ik heb de mijne nu ongeveer 14 dagen en wacht nog steeds op mijn koffers(3 stuks)op 1 mistlampje(andere hangt er al op,geen mooi zicht)en mijn valbeugel,alles staat nog in wachtlijst,dus ik heb momenteel nog maar iets meer dan een halve moto
vraagje
Moderator: GVN
vraagje
Zijn er hier nog personen die wachten op accessoires voor hun nieuwe GS(nieuw model)?
Ik heb de mijne nu ongeveer 14 dagen en wacht nog steeds op mijn koffers(3 stuks)op 1 mistlampje(andere hangt er al op,geen mooi zicht)en mijn valbeugel,alles staat nog in wachtlijst,dus ik heb momenteel nog maar iets meer dan een halve moto
R1200GS.
Re: vraagje
Ocharme sukkelaar ik krijg bijna medelijden, ne nieuwe ketel onder uw gat en da lampke dat bederft de pret...
er zijn er duizenden die willen ruilen, hunne ketel voor ne nieuwe GS met één mistlamp
, 't zal wachten worden he, geduld is een schone maar ambetante zaak. ik voel met U mee 
er zijn er duizenden die willen ruilen, hunne ketel voor ne nieuwe GS met één mistlamp
-
bmwfreakske
Ja Danny, als je op het punt staat om op vakantie te vertrekken en je hebt geen koffers ...sommigen hebben hun koffers wel....
Andalousie 09/2018
-
toeternietoe
Inderdaad vervelend als je niets kan wegstoppen.Ik wacht ook nog op mijn koffers (3 weken na levering GS). Ook valbeugels zijn nog niet te bespeuren. Ik begrijp eigenlijk niet hoe zoiets kan.
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
R 1200 GS LC
Givi heeft wel al wat zaken leverbaar voor de GS LC :
http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=BM ... 1200-GS-13" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=BM ... 1200-GS-13" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Man in Black
Klopt, bij Peter Motor Works in Genk ook al opgevangen, maar ook voor andere modellen.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
bmwfreakske schreef:Ja Danny, als je op het punt staat om op vakantie te vertrekken en je hebt geen koffers ...sommigen hebben hun koffers wel....
Erg vervelend, maar dat weet je op voorhand he. Een nieuw model en dan lopen ze altijd achter met het leveren van toebehoren, niet alleen bij BMW trouwens.
Ik ken er ook die al weken wachten op een rek van TT en dan is 't improviseren he.
tanktas, waterdichte rol, er zijn toch wel wat alternatieven.
ik kocht ooit één van de eerste 1150tigers in 99 en mijn dealer (toen Dierckx) gaf mij zijn motor om -in November- 6 dagen mee naar Engeland te gaan.
M.a.w. praat eens met je dealer of er niks te regelen valt... of vraag hier op 't forum of je geen koffers kan ritselen.
-
stropke
Ik heb mijne GS van April en koffers mee besteld
Heb ze nog altijd niet en ik vraag er ook niet meer achter
Heb ze nu besteld bij Autohaus Kirsch in Duitsland
Binnen drie weken heb ik ze en ook nog eens een pak goedkoper dan hier
Groeten uit Gent
Stropke
Heb ze nog altijd niet en ik vraag er ook niet meer achter
Heb ze nu besteld bij Autohaus Kirsch in Duitsland
Binnen drie weken heb ik ze en ook nog eens een pak goedkoper dan hier
Groeten uit Gent
Stropke
Fun....is not a straight line
-
Man in Black
Helemaal niet raar, Duitse auto's zijn daar ook stuk goedkoper, motoracc en kleding ook
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
-
bmwfreakske
Vandaag de man over de vloer gehad die mijn aanhanger gekocht heeft, zijn nwe Gs komt uit Aken, er is een stock van 500 koffersets....valbaren..... en alles wat je hier niet kan krijgen.
Andalousie 09/2018
-
Man in Black
Tuurlijk, de thuismarkt bevoorraden ze eerst.
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Collega had zich 'n nieuwe F800GS gekocht, we zijn samen (hij wou toch zo vlug mogelijk aan z'n eerste 1000 km zitten) naar Kirsch in Mönchengladbach gereden om daar een topcase voor zijn 800GS te kopen. Ikzelf ken de prijs niet, maar volgens hem was het daar toch merkelijk goeiekoper.Ik zou het raar vinden dat een erkende Bmw handelaar in Duitsland, zoveel goedkoper is dan een erkende Bmw handelaar in Belgie !
Hun online-shop vind je hier.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Ik vind het zeker niet erg om met 1 lampeke rond te rijden en je moet zeker geen medelijden met me hebbenDanny schreef:Ocharme sukkelaar ik krijg bijna medelijden, ne nieuwe ketel onder uw gat en da lampke dat bederft de pret...![]()
![]()
er zijn er duizenden die willen ruilen, hunne ketel voor ne nieuwe GS met één mistlamp, 't zal wachten worden he, geduld is een schone maar ambetante zaak. ik voel met U mee
R1200GS.
-
Man in Black
[/quote]
Collega had zich 'n nieuwe F800GS gekocht, we zijn samen (hij wou toch zo vlug mogelijk aan z'n eerste 1000 km zitten) naar Kirsch in Mönchengladbach gereden om daar een topcase voor zijn 800GS te kopen. Ikzelf ken de prijs niet, maar volgens hem was het daar toch merkelijk goeiekoper.
Hun online-shop vind je hier.[/quote]
goede tip Patrick, heb al enkele zaken gezien die in de cataloog van BMW hier merkelijk duurder zijn
Collega had zich 'n nieuwe F800GS gekocht, we zijn samen (hij wou toch zo vlug mogelijk aan z'n eerste 1000 km zitten) naar Kirsch in Mönchengladbach gereden om daar een topcase voor zijn 800GS te kopen. Ikzelf ken de prijs niet, maar volgens hem was het daar toch merkelijk goeiekoper.
Hun online-shop vind je hier.[/quote]
goede tip Patrick, heb al enkele zaken gezien die in de cataloog van BMW hier merkelijk duurder zijn
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Wie dringend koffers nodig heeft voor de nieuwe GS LC mag mij altijd een berichtje sturen. Ik breng volgende zaterdagochtend enkele koffersets mee uit Engeland.
Telefoontje gekregen van dealer dat de koffers binnen zijn na een maand te moeten wachten,morgen gaan ze erop.spoorman schreef:Zijn er hier nog personen die wachten op accessoires voor hun nieuwe GS(nieuw model)?
R1200GS.
-
stropke
De mijne zijn ook al geleverd uit Duitsland
Twee koffers plus de slotcilinders en het rallye zadel voor 908 €
Heb dus 224 € profijt gedaan
Groeten uit Gent
Stropke
Twee koffers plus de slotcilinders en het rallye zadel voor 908 €
Heb dus 224 € profijt gedaan
Groeten uit Gent
Stropke
Fun....is not a straight line
Vandaag zijn onderhoud gekregen van 1000KM,koffers erop,2de mistlmpje geplaatst en valbeugel gemonteerd dus hij is compleet na een maandje wachten.spoorman schreef:Telefoontje gekregen van dealer dat de koffers binnen zijn na een maand te moeten wachten,morgen gaan ze erop.spoorman schreef:Zijn er hier nog personen die wachten op accessoires voor hun nieuwe GS(nieuw model)?
Soms moet een mens wat geduld hebben in zijn leven.
R1200GS.