Heeft er iemand weet waar ik een goede (kleine) antenne kan kopen voor mijn zelf ingebouwde radio? Blijkbaar hebben alle kleine antennes die ik tegenkom in autopart-winkels stroom nodig voor de ingebouwde antenneversterker en dat vind ik nogal omslachtig...
Bruno R1100RS Bredene
Antenne voor radio
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
op een auto kerkhof vind je genoeg van die dakantennes, en dan heb je er gelijk een voetje bij.
je moet wel eventjes de tijd nemen om het te gaan demonteren met kabel en al.
ps: heb je fotos van de werkzaamheden. ik ben wel geintreseerd hoe je het hebt gedaan en waar je er plaaats hebt voor gevonden.
je moet wel eventjes de tijd nemen om het te gaan demonteren met kabel en al.
ps: heb je fotos van de werkzaamheden. ik ben wel geintreseerd hoe je het hebt gedaan en waar je er plaaats hebt voor gevonden.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: Antenne voor radio
Informeer eens bij Yann uit Belsele/Sint-Niklaas, die heeft onlangs ook zelf een radio in zijn 1150RT ingebouwd, als ik me niet vergis staat zijn antenne op zijn linkerkoffer gemonteerd.B61 schreef:Heeft er iemand weet waar ik een goede (kleine) antenne kan kopen voor mijn zelf ingebouwde radio? Blijkbaar hebben alle kleine antennes die ik tegenkom in autopart-winkels stroom nodig voor de ingebouwde antenneversterker en dat vind ik nogal omslachtig...
Bruno R1100RS Bredene
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)