Comfortzadel 1200RT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Spidi

Comfortzadel 1200RT

Bericht door Spidi »

Hallo,

Via deze weg een algemene vraag tot mede 1200 RT-rijders inzake ervaringen met comfortzadels...
Ik ben op zoek naar een comfortzadel voor de mijnen en had graag mening gehad van enkele collega-RT-rijders :-)

Dus alle reacties (pos of neg) welkom teneinde mij een duw te geven in de richting van een goede aankoop :!:

Alvast bedankt
R1200GSA LC - MOTORRAD NAVIGATOR V
janeman

Re: Comfortzadel 1200RT

Bericht door janeman »

Ik heb een comfortzadel en ben er best tevreden over, geeft een beetje ruggensteun.
nadeel is het prijskaartje natuurlijk en het is niet meer in hoogte verstelbaar maar dat gebruikte ik maar heel zelden
je mag me altijd eens contacteren en komen kijken en er eventueel eens opzitten om het verschil te voelen
groetjes Jan
RBee

Bericht door RBee »

Corbin
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Herman1200RT

Bericht door Herman1200RT »

Ik rijd sinds enkele jaren met een comfortzadel van Baehr waarvan ik zeer tevreden ben. Zelfs na een rit van 900km geen pijn aan het zitvlak. Dit is eigenlijk het originele zadel dat hermaakt word, kost iets van een 300€. Je kan hier wat meer informatie vinden.

http://www.baehr.net/komfortsitze/produkte.htm#" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding
frederik

Bericht door frederik »

Corbin zadel, je moet NIET het gehele zadel vervangen en je kan je origineel zadel (ideaal later bij verkoop) houden !

Mijn Bestuurders zadel, van Corbin ligt hier te koop. Bijzit zadel blijft het origineel BMW zadel. Voordeel is de esthetiek, een volledig corbin zadel vond ik er een beetje over qua esthetiek.

Een ideaal zadel !

Reden verkoop, aankoop K motor.
Plaats reactie