Ik heb eens rondgekekennaar verwarmbare handschoenen en ben bij Gerbing's uitgekomen.
Graag hoor ik wat daar de ervaringen mee zijn.
Bij voorbaat warm bedankt
Moderator: GVN
De accu van de RT is (denk ik) 19Ah, maar inderdaad, de laadstroom zou groot genoeg moetenWiedewa schreef:Willy, denk dat de capaciteit van de dynamo ver oversempelt is, deze is 600 watt![]()
Dus om de accu hoef je je geen zorgen te maken, deze is meestal maar 12Amp/uur.
Tja als je dan 600watt deeld door 12 volt heb je 50Amp/uur, dus stroom genoeg.
Sorry, vind het 'n leuk draadje en denk er zelf ook over om ermee te beginnen, lekker door rijden.
mvg Nico
Als noodoplossing kunt ge nog een lamp verwijderen vooraan dan wint ge 55w of +/-4.5 Awilly schreef:De accu van de RT is (denk ik) 19Ah, maar inderdaad, de laadstroom zou groot genoeg moetenWiedewa schreef:Willy, denk dat de capaciteit van de dynamo ver oversempelt is, deze is 600 watt![]()
Dus om de accu hoef je je geen zorgen te maken, deze is meestal maar 12Amp/uur.
Tja als je dan 600watt deeld door 12 volt heb je 50Amp/uur, dus stroom genoeg.
Sorry, vind het 'n leuk draadje en denk er zelf ook over om ermee te beginnen, lekker door rijden.
mvg Nico
zijn om tenminste handschoenen te "voeden". Maar op lage spanning heb je, om een zeker
vermogen op te wekken, al snel hoge stromen nodig, vandaar mijn bedenking als je een hele
verwarmde uitrusting gaat gebruiken. Dat ben ik weliswaar niet van plan, enkel handschoenen.
Voor ik aan andere onderdelen kou begin te lijden zit mijn woon-werk rit er meestal wel op,
op een kouwe neus na misschien, maar daar heeft ook Gerbing's geen oplossing voor
Volgende week worden er in ieder geval Gerbing's handschoenen gekocht.
Ben je dan niet van Mars?Danny schreef:Toch raar hoeveel er sceptisch tegenover stonden gisterenavond toen Michel de voordelen aan het uitleggen was van verwarmde kledij in Hulshout.
Ook al zeg je dan ik gebruik dit al erg lang en zou niet meer zonder willen dan kwam ik precies van Mars (of verder)![]()
rijden jullie maar lekker verder zonder
Ben je dan niet van Mars?
T lijkt me iets super maar zie zelden kou af en tis nu ook niet gratis...
Misschien ooit en dan kom ik hier net als jij verkondigen dat ik dat vroeger maar flauw vond en er nu bij zweer
Yep Danny, via 12v stekker sluit de canbus de boel af, wou hiermee Flat Twin Power zijn vraag beantwoorden.Danny schreef:zit ie bij de 700 dan op de batterij, allicht via de 12v stekker en via de can??
ineens op de batterij dan heb je die problemen niet meerYep Danny, via 12v stekker sluit de canbus de boel af, wou hiermee Flat Twin Power zijn vraag beantwoorden