Hoe weet ik of zijkoffers al dan niet passen op mijne F650?
Om een miskoop via ebay te vermijden...
groetjes
Koffers F650
Moderator: GVN
Hoi,
- Kijken bij de desbetreffende fabrikant van de koffers of dat type overeenkomt met jouw bouwjaar. (van de moto bedoel ik
)
- Als het geen BMW koffers zijn, de sites van GIVI, Nonfango of Hecpo en Becker raadplegen. Ik noem er maar een paar.
- Vragen aan de verkoper over welk wel bouwjaar hij beschikt is een goed begin.
In ieder geval niet denken van 'het zal wel passen'. Maar ik zie dat je daar al aan hebt gedacht. Succes!
- Kijken bij de desbetreffende fabrikant van de koffers of dat type overeenkomt met jouw bouwjaar. (van de moto bedoel ik
- Als het geen BMW koffers zijn, de sites van GIVI, Nonfango of Hecpo en Becker raadplegen. Ik noem er maar een paar.
In ieder geval niet denken van 'het zal wel passen'. Maar ik zie dat je daar al aan hebt gedacht. Succes!
-
motorprinsesje
ja maar zijn weinig koffers te vinden voor mijn model en vraag mij af of er geen koffers passen van ander model?Xavier schreef:Hoi,
- Kijken bij de desbetreffende fabrikant van de koffers of dat type overeenkomt met jouw bouwjaar. (van de moto bedoel ik)
Ik vind niet echt mijn gedacht
(tedju 't spel was hier vastgelopen
)
Wel, wat ik dus wilde zeggen: koffers zijn geen probleem. Je moet de juiste drager vinden, en het is daarvoor dat het bouwjaar belangrijk is.
Om je alvast op weg te helpen moet je deze link maar eens doorsnuffelen:
http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketLuggageFAQGS.htm
Als dit je niet op ideëen brengt dan weet ik het ook niet meer
Xavier
Wel, wat ik dus wilde zeggen: koffers zijn geen probleem. Je moet de juiste drager vinden, en het is daarvoor dat het bouwjaar belangrijk is.
Om je alvast op weg te helpen moet je deze link maar eens doorsnuffelen:
http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketLuggageFAQGS.htm
Als dit je niet op ideëen brengt dan weet ik het ook niet meer
Xavier
-
motorprinsesje