kunde da makkelijk aanpassen ? bij mijn heeeeeeeel vroegere brommerkes was da gewoon 1 schroefke ... ma kheb een vaag vermoeden da da nu wa meer zal zijn
toerental R1150RT aanpassen
Moderator: GVN
toerental R1150RT aanpassen
Ben dus op onderhoud geweest (40K km) en nu heb ik den indruk da mijnen brommer te hoge toeren draait. Stationair op bedrijfstemperatuur (de 5 blokjes) draait hij een 1200 à 1300 tpm ... is da nie teveel ?
kunde da makkelijk aanpassen ? bij mijn heeeeeeeel vroegere brommerkes was da gewoon 1 schroefke ... ma kheb een vaag vermoeden da da nu wa meer zal zijn
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
Klopt. Nu zijn het twee schroefjes. Eén aan elke kant op de gasklephuizen. Vrij simpel te vinden, een koperkleurige schroef.
Je zou kunnen proberen ze beide een kwart slag tegen de klok in (of was het juist met de klok mee?) te draaien, maar eigenlijk moet je je een synchroontester gebruiken. Als je ze nauwkeurig allebei evenveel verdraait zal dat niet veel verschil tussen links en rechts opleveren.
Je zou kunnen proberen ze beide een kwart slag tegen de klok in (of was het juist met de klok mee?) te draaien, maar eigenlijk moet je je een synchroontester gebruiken. Als je ze nauwkeurig allebei evenveel verdraait zal dat niet veel verschil tussen links en rechts opleveren.
http//www.yavin4.nl
IRCNet/#nl.motorfiets
IRCNet/#nl.motorfiets