Betreft Zumo 660

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GS Slider
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 feb 2014, 22:42
Woonplaats: Herzele

Betreft Zumo 660

Bericht door GS Slider »

Beste,

Na een korte voorstelling (Het Beemer C@fé), al direct met de deur in huis...

Op mijn pas aangeschafte GSA staat een Zumo 660, aan deze hangen twee mini-jack's.
Nu de vraag, kan ik daar een headset op aansluiten, om op die manier de GPS te horen en/of GSM te bedienen?

Alvast dank voor uw input.
Guy.
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Betreft Zumo 660

Bericht door p@rick »

GS Slider schreef:Beste,

Na een korte voorstelling (Het Beemer C@fé), al direct met de deur in huis...

Op mijn pas aangeschafte GSA staat een Zumo 660, aan deze hangen twee mini-jack's.
Nu de vraag, kan ik daar een headset op aansluiten, om op die manier de GPS te horen en/of GSM te bedienen?

Alvast dank voor uw input.
Guy.
Ja, de 3,5 mm is een stereo out (voor navigatie, mp3 en telefoon naar de helm), de 2,5 mm is de mic in (voor de micro vanuit de helm naar de Zumo)
Die laatste heb je dus nodig als je een gsm via bluetooth wil koppelen met de Zumo. Ik weet echter niet meteen of er losse headsets zijn met geintegreerde micro, of dat de daarvoor dan met een intercomsysteem moet werken.
Een alternatief is een goeie bluetooth headset waar je dan de Zumo en de gsm rechtstreeks aan pairt. Ikzelf heb nu de Sena SMH10R waar ik zeer tevreden van ben. Voordeel van beide toestellen rechtstreeks en apart aan de helm te koppelen is dan ook dat je voor gewone ritten (bv woon-werk) je gps niet nodig hebt om telefonisch bereikbaar te zijn.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie