Misschien was de vorige eigenaar hier iemand van het forum...dan weet ik het graag

Mvg
luc
Moderator: GVN
ik denk ook aan zoiets, is ni erg, maar hindert wel bij 't rijden.animal schreef:Grote kans dat het lager er aan is.....zo'n lager is nogal gevoelig en kan kapot gaan op heel weinig kilometers wanneer het slecht is afgesteld. Te hard of te zacht aanspannen is 2x slecht. Je krijgt dan een puntvormige indrukking in het lager waardoor de knik ontstaat, telkens wanneer het kogeltje over dat putje moet. Bij te hard aanspannen ontstaat het putje door "te hard " aanspannen, bij te zacht aanspannen heb je speling waardoor tijdens het rijden een tik ontstaat bij het rijden door een put of zoiets ...gevolg, ook een puntvormige indrukking. Ze hebben me ooit wijs gemaakt dat zo'n lager bij het eerste onderhoud zeker moet nagekeken worden. Nadien is het goed voor een tijdje. Je hoeft niet meteen aan een ongeval te denken (is niet uitgesloten natuurlijk maar laat ons een beetje vertrouwen hebben in de medemens) . Dus ik zou zeggen, vervangen dat lager en hopelijk is het probleem opgelost.